Sauna

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:33

ladyjoy schreef:
Shaar schreef:
Ik vind vrouwendag juist vreselijk, al dat gekakel... :D

Lol lijkt me ook nog drukker worden dan..

Enne.. of er nou mannen naar je kijken of vrouwen (aangezien ik denk dat er op vrouwendag genoeg lesbies gaan)..

Dat mensen naar mij kijken maakt mij niet uit, lesbies ook niet, ben zelf bi haha :D Maar ik vind het gewoon niet prettig om tussen al die oude mannen rond te lopen :'), want als je kijkt naar de gemiddelde leeftijd is dat toch meestal 50+ en tja dat vind ik toch niet zo'n mooi uitzicht om naar te kijken :+ Vrouwen onder elkaar vind ik gewoon fijner, maar ieder zijn ding natuurlijk. Sauna is gewoon ontzettend lekker, vrouwendag of niet :j En wij gaan meestal in born, is een kleine sauna, is helemaal niet druk daar op vrouwendag. En het is ook op een dinsdag dus dat scheelt dan ook weer natuurlijk, merendeel moet dan gewoon werken.

laura22

Re: Sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:23

Ik wil binnenkort ook weer naar de sauna dat wordt dan gewoon veenendaal dat zit zo ong bij mij om de hoek :D en ging daar altijd met mijn ouders heen toen ik klein was.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 00:57

Wij gaan zelf regelmatig naar de sauna, is echt heerlijk genieten!
Stel zelf wel wat eisen aan een sauna; minimum aantal sauna's enz

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:54

Hmm gisteren weer in de sauna geweest. Eerst een uurtje jacuzzi en daarna drie keer 15 minuten in de sauna met ertussen het heel koud zwembad :=
Moet altijd al mijn moed verzamelen om erin te gaan :=