Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tamadine schreef:En ik wilde nu even mededelen dat het voor mij de as weken echt heel moeilijk word. Vriendlief is 5 min geleden vertrokken voor 2,5 week naar Spanje met zijn broertje en schoonzusje (ik moest paard afbetalen dus kon niet mee)... Maar heb t nu al heel slecht.
Sorry voor de egopost...

Tamadine schreef:En ik wilde nu even mededelen dat het voor mij de as weken echt heel moeilijk word. Vriendlief is 5 min geleden vertrokken voor 2,5 week naar Spanje met zijn broertje en schoonzusje (ik moest paard afbetalen dus kon niet mee)... Maar heb t nu al heel slecht.
Sorry voor de egopost...
Ook hier een open PB-box!
....
Voor het grootste gedeelte koekjes en chocoladetroep ed. Op het moment zelf vond ik het echt niet meer lekker, maar iets eten wat ik echt niet lekker vond ging te ver
Bevroren soesjes zou ik geen moeite mee hebben tijdens een eetbui

ookal is het totaal het tegenovergestelde van elkaar, is toch wel fijn om met mensen te kunnen kletsen die ook problemen met eten hebben
Als jullie het erg vinden ben ik weg hoor! knabbelgirl schreef:Zelfs ik krijg hier een trekgevoel van
Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik mee reageerookal is het totaal het tegenovergestelde van elkaar, is toch wel fijn om met mensen te kunnen kletsen die ook problemen met eten hebben
Als jullie het erg vinden ben ik weg hoor!
Ik denk dat de andere kant van 't verhaal mss ook best leerzaam kan zijn
!
Ik hoop echt dat je een manier gaat vinden om met jezelf te leven zonder dergelijke ernstige ingrepen... Da's belangrijker denk ik. Dan maar in je laten snijden in de hoop dat je wat slanker wordt. Het probleem zit in je hoofd, niet in je kilo's
. Menino schreef:knabbelgirl schreef:Zelfs ik krijg hier een trekgevoel van
Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik mee reageerookal is het totaal het tegenovergestelde van elkaar, is toch wel fijn om met mensen te kunnen kletsen die ook problemen met eten hebben
Als jullie het erg vinden ben ik weg hoor!
volgens mij ligt het veel dichter bij elkaar dan mensen denkenIk denk dat de andere kant van 't verhaal mss ook best leerzaam kan zijn
!
Mijn mams heeft ook een maagband. Het heeft haar wel heel erg geholpen. Niet bij een gezond eetpatroon, eigenlijk vond ik haar eetpatroon best ziek toen dat ding z'n werk deed, maar wel bij afvallen dus. Alleen toen ze hem weer iets leeg had laten lopen na een paar jaar ging het best wel mis, en nu heeft opspuiten ook geen zin meer![]()
Als ik heel eerlijk ben, muissie5, denk ik dat een operatie je niet gaat helpenIk hoop echt dat je een manier gaat vinden om met jezelf te leven zonder dergelijke ernstige ingrepen... Da's belangrijker denk ik. Dan maar in je laten snijden in de hoop dat je wat slanker wordt. Het probleem zit in je hoofd, niet in je kilo's
.
dan weten ze het en kunnen jullie dan verder 
MightyJoe schreef:Ik maak mezelf weer helemaal gek..
morgen wil ik dus geen vreetbui
Hoe ga ik het morgen doen? het liefst eet ik gewoon niets of 1 crackers bij het ontbijt en 1 cracker de lunch en dan groente als avondeten.. en tussendoor wat fruit

Niet eten/ontbijten gaat je niet gelukkiger maken en al helemaal niet helpen. Als je lichaam voedingsstoffen tekort komt omdat je niet regelmatig eet, word je ook vanzelf depressief en dan blijf je in een vicieuze cirkel hangen. (+ dat het eetbuien onwijs triggert)
. Denk dat je beter iets te veel kan eten, maar gecontroleerd. Dan jezelf uithongeren en toch weer in het oude patroon vallen (ja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) . Die ene eetbui is het einde van de wereld niet
Het heeft echt geen zin om er in te blijven hangen !