Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxrossiexx schreef:...Omdat het een zeldzame ziekte is waar van.artsen gemiddeld 1 zaak per jaar mee te maken krijgen, heeft het geen zin om als arts je daarin te gaan specialiceren...
jasminetje schreef:...Als er trouwens iets serieus zou zijn, raad ik je dokter Samson aan, het klinkt heel vreemd (), maar hij is op het gebied van gezwellen de beste dokter die je in Europa kan vinden, hij zit echter wel in België....
Blue_Eyes schreef:Nee, dat snap ik, daarom staat het ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel meer - hij gaat er niet aan dood toch? Dat moet al een gerust gevoel geven.
Ik schreef eerder in dit topic dat mijn zwager een gezwel in zijn been had dat goedaardig bleek te zijn. Helaas was dat een misdiagnose en heeft hij toch kanker. We hopen dat het nu verder met bestraling allemaal goed komt, hij is geopereerd.
jasminetje schreef:Hoe komt het dat jullie niet naar dokter Samson doorgestuurd zijn?
Ik ben zelf 3 jaar in behandeling geweest bij hem, en hij is echt de beste dokter ooit!
Zonder hem zat ik hier nu waarschijnlijk niet meer..
Chivance schreef:jasminetje schreef:Hoe komt het dat jullie niet naar dokter Samson doorgestuurd zijn?
Ik ben zelf 3 jaar in behandeling geweest bij hem, en hij is echt de beste dokter ooit!
Zonder hem zat ik hier nu waarschijnlijk niet meer..
Misschien hebben ze in NL ook wel een zo goede dokter als hier bij ons? En kan deze hen ook helpen?
Indien dit niet het geval is, kunnen ze nog altijd naar Dr. Samson gaan. Als NL'der kan je je perfect zonder meerkost in België laten behandelen.
xxrossiexx schreef:Ik heb geen idee of dit ter sprake is gekomen of niet. Ik denk dat ze eerst binnen nederland kijken, vandaar nu ook AMC. Of er nog in het buiteblaNd word gekeken , ik weet het niet.
Maar is die dokter samson een arts voor "kanker' gezwEllen of een vaatarts, want niet iedere arts kan aan bloedvaten opereren en zo'n arts hebben we dus wel nodig.
Electra63 schreef:Sterkte, ook voor je broer.
Je weet niet hoe het loopt in de toekomst, er is veel vooruitgang in de medische wereld. Het is heel erg poedersuiker voor je broer, maar gelukkig is het niet kwaadaardig. Tegen de tijd, dat hij er heel veel last van krijgt, is er misschien wel therapie beschikbaar. Nooit de moed opgeven.