Als ik een kater heb en moet werken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CoronaLime schreef:Ik heb een aantal jaar terug heel lang heel slecht in mn vel gezeten en op een moment dat ik het allemaal echt niet meer zag zitten zei een van mn beste vriendinnen tegen me;
In het donkerste van de nacht kan het alleen maar lichter worden.
Dat is toen echt een tijd mijn motto geweest, ben echt superblij dat zij er voor me was toen..
ik hoorde dat op tv zeggen, iemand met een job waarvan ik die nooit aan zou kunnen. toen dacht ik dus, die moet ik onthouden, en als je dan zo tegen jezelf praat en weer oppept, dat werkt echt. Zeker als ik dan denk aan die mensen met enorme zware jobs of verantwoordelijkheden of dat soort dingen, dan ben ik mijn probleem bijna alweer vergeten.
Lolleke schreef:When all you see is shadows, don't fear them, it just means there's a light shining nearby.
Hij komt in andere variaties maar vind deze het mooiste.
valt voor mij op alles.
Als je wat tegenzit, als je iets negatiefs ziet...als iets niet werkt.
Er is altijd een andere kant

Sonja_vR schreef:de belangrijkste blijft voor mij toch
"laat het los"
alles wat je niet los laat, draag je met je mee. Geloof me, het heeft geen zin om boos te blijven, te haten etc...kost zoveel energie terwijl je hetgeen, of degene die het betreft , die energie helemaal niet wil geven .
Nrkee schreef:Mensen denken tegenwoordig alleen aan carriére maken, en aan geld en aan macht. Als ze later terug kijken op hun leven zien ze alleen een lange geasfalteerde weg. Van de prachtige bloemen en dieren aan de zijkant van die weg, hebben ze uiteindelijk niets gezien.[/i]
Tulandro schreef:Carpe Diem en Mens sana in corpore sano blijven natuurlijk klassiekers..
Waar ik mezelf ook vaak aan vasthoud is dat het belangrijk is dat ik mijn uiterste best voor iets heb gedaan, dan maakt het resultaat ook niet uit ..
Mas schreef:Als ik me rot voel of het rot gaat luister ik altijd naar Guns 'n Roses - November rain
So never mind the darkness, we still can find a way,
cause nothing last forever, even cold November rain
Hoe erg de dingen ook zijn, er is altijd een weg en een oplossing. Het blijft niet altijd donker, en uiteindelijk houdt het wel op met regenen.