Anoniem schreef:Ik vind het erg vervelend hoe er op mijn angst gereageerd wordt.
Het is voor mij niet 'even ontspannen en even doorbijten'.
Fijn dat het voor sommigen hier wel zo is, erg prettig lijkt me dat.
ben helemaal geen pieperd of zeikerd, ik wil gewoon iets waardoor ik wat rustiger ben.
Er zijn ook mensen die niet meer naar de tandarts durven, daar kan ík me niks bij voorstellen,maar ik ga niet tegen die mensen zeggen dat ze 'maar even moeten doorzetten'.
Waarom oordelen over een ander.
Ik ga idd naproxen nemen en een kalmerend tabletje,mijn arts wéét dat ik bang ben.
Dit heb ik al uitgebreid besproken, sterker nog, ik ben wel voor andere zaken bij haar geweest.
Helaas is ze erg bot en weinig invoelend, waardoor ik me moeilijk ontspan.
We oordelen niet, we geven je advies, proberen het je vanuit een andere hoek te laten zien. Lukt je dat niet? Prima, respect daarvoor, maar voel je dan niet gelijk veroordeeld, dat is nergens voor nodig. Niemand hier zegt dat je een pieper of zeikerd bent, dat maak je er zelf van. Ik heb nergens jou of jouw angsten veroordeeld en dat zie ik Mas of een andere bokker ook niet doen.
Goed, tot the point, Naproxen is idd een hele fijne pijnstiller. Probeer te ontspannen, misschien met van die vrij verkrijgbare kalmerende druppeltjes of pilletjes? En geef zelf je grenzen aan, die kan een arts niet aanvoelen.
Succes!