DaisNBenj schreef:Mijn vriend is tijdens die pillenkuur van mij wel behandeld. Hij moest ook 1tje nemen (terwijl ik er meer nam)..
ja soms doen ze het inderdaad wel..
weet ook niet waar het verschil in zit..
maar het is dus niet gek als de HA of gyn zegt dat de partner niet behandeld hoeft te worden.
Huisarts begreep zelf ook heel goed dat dit zo niet langer kan. Heb nu voor nood
2 grote tubes creme, en verder wacht ik de gyn. dan maar af.
Alleen de creme werkt, tot het 2 weken later weer terug is natuurlijk..
Tig keer naar de huisarts geweest en heb toen ook alle tips opgevolgd: geen strings meer, geen zwart ondergoed (schijnt een prikkelend stofje in te zitten), zo min mogelijk inlegkruisjes gebruiken, van voren naar achteren afvegen (een bacterie in je darmen, de streptokok, kan ook irritatie geven), na de sex spoelen met lauwwarm water (in zo'n flesje van Lactacyd, maar het spul zelf raadde de huisarts me juist af) of met een condoom vanwege een mogelijke allergie op sperma... Niets hielp. Heb diverse antibioticakuren gehad, de vaginale capsules en de creme van Miconazol gebruikt en dat werkte eigenlijk altijd wel goed. Maar ja, na een tijdje was het dan weer terug... Het was zelfs zo dat de HA op een gegeven moment ook geen idee meer had wat er nog aan gedaan kon worden...
Inmiddels ben ik bij de sexuoloog in het ziekenhuis geweest en die heeft een aantal testjes gedaan om te zien of ik allergisch was voor bepaalde stofjes (bijvoorbeeld in zwart ondergoed), of ik een laag libido heb door pilgebruik en dat het probleem daardoor is ontstaan en of ik überhaupt nog last heb van die infectie. Het gekke was dat er niks te zien was en dat klopt op zich ook, heb er nu al een tijd geen last meer van gehad. Maar waar dat aan ligt
Heb zelf wel snel het gevoel dat ik weer iets op voel komen, maar ben er ook, op het ziekelijke af, ontzettend op aan het letten...
maar wil wel even zeggen dat je absoluut geen lactacyd moet gebruiken.