Helemaal niks, nog niet eens dat het een allergische reactie is

Wat niet wil zeggen dat het er geen is, want er zijn soorten die je niet in het bloed kan zien ... Maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Gelukkig wil dat ook zeggen dat ik niet allergisch ben voor mijn pony

Eventueel wel voor iets wat op mijn pony zit (al blijft het dan wel raar dat praktisch alleen mijn benen er last van hebben).
Kleding lijkt dan logischer, maar aangezien daarin niks verandert is en ik het met verschillende kleding heb en ook met kleding (sokken bv.) die ik in het 'gewone leven' ook heb ...
Ik weet dus niks ... HA vond het heel raar en kon me niet echt verder helpen ...
Ik kan mijn pony nog eens laten onderzoeken, dat hij niet ergens een beestje heeft waar ik op reageer (dit kan voorkomen, iets waar een paard geen last van heeft maar een mens wel), maar dan blijft het raar dat het vooral de benen is ...
Ik ben dus nog geen stap verder

Behalve dan dat ik niet allergisch ben aan paarden, bomen, kruiden, katten, ...

(en mijn vitamine D is normaal ... maar dat is weer om andere redenen

Edit; nu is het wel zo, daar ben ik eigenlijk helemaal vergeten terug over te beginnen, dat ik in het weekend (dus zaterdag & zondag) zalf heb gesmeerd, en in die zalf zit cortisone .. dat onderdrukt alles (is de bedoeling) ... zou het zo fel kunnen onderdrukken dat het lijkt alsof er niks meer aan de hand is? Want het was echt wel laag (mijn IgE was bv. 8 terwijl je 100+ voor een positieve reactie moet hebben) ... Hij zei wel dat dit invloed kan hebben, maar zoveel invloed? Ben ik eigenlijk vergeten te vragen