Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Dobel schreef:Als je mijn dochter was trapte ik groente en fruit bij je naar binnen.. je ziet hoe je jezelf toetakelt en de oplossingen zijn zo simpel.. van mijn kant absoluut geen medelijden!
Ragdollcat schreef:Dobel schreef:Als je mijn dochter was trapte ik groente en fruit bij je naar binnen.. je ziet hoe je jezelf toetakelt en de opl@ossingen zijn zo simpel.. van mijn kant absoluut geen medelijden!
Eigen schuld, zeker omdat je eigenlijk wel weet dat je verkeerd bezig bent.
Je kan om te beginnen de vitaminepillen nemen, en dan dagelijks beetje bij beetje groente en fruit binnen werken en dan als je aan je dagelijkse behoefte zit stop je met die pillen.
Geloof me als je mijn kind was, geen snoep en geen eten tot je fruit en groente binnenvreet dan pas mag je van tafel en niet eerder, desnoods blijf je aan tafel tot je naar bed moet, want echt dat gaat je kapotmaken als je niets eet aan groente en fruit en dat zal ik niet toestaan bij mijn kind.
op het bord ben je ook niet goed bezig hoor.Daphne__ schreef:coydog schreef:Injecties kreeg ik ook niet hoor, huisarts vond dat onzin.
Barvrouwke schreef:Daphne__ schreef:
184 is niet zo schrikbarend laag. Gezien haar levensstijl heeft ze dat
tekort met een pilletje zo weer omhoog geschroeft. Als ze nou dagelijks
producten at vol B12 is het een ander verhaal.
Mijn B12 zat op 79 en moest ook maar 3 maanden met pilletjes proberen.
Achteraf gezien was het ene pilletje de andere niet en alsnog aan de injecties.
Dus TS, let op de hoeveelheid per pil. Zo zit er in de etos eigen merk veel meer B12 in
de B-complex als in de variant die zich puur op de B12 richt

Kido schreef:moyra schreef:Mijn waarde was niet zo schrikbarend laag.
186 en moet tussen de 200 en 700 zitten.
IK moet er pillen voor halen want voor injecties was hij te hoog.
Owke dan hanteert jouw HA andere waardes...
Hier word tussen de 140 en 670 als normaal gezien.