Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het eruit gooien lucht vaak op en ook het lezen van verhalen van "lotgenoten" kan een goede hulp zijn!
gelukkig heb ik een lieve vriend en leuk paard, die me op de been houden anders was ik volgens mij allang afgezakt... 
Zonnetje81 schreef:Jeps ik herken het zooo!
Heb me in de winter van 2009/2010 en heel het jaar 2010 zooo slecht gevoeld. En waarom???? Geen idee. Maar ik was MOEEEEE wilde niks, voelde me down, nergens zin in...verdrietig worden omdat je je zo leeg voelt. Blablabla.....pffff......
Uiteindelijk is deels daardoor misschien wel mn relatie naar de knoppen gegaan. Ik voelde me schuldig en een kreng, altijd klagen/moe/nergens zin in en seks zat er al helmaaaaaaal niet meer in! Dus heb ik er een punt achter gezet dit was oneerlijk voor hem en ik hoopte dat het aan mn relatie lag dat ik me zo voelde....krijg je het kip/ei verhaal....?
Nu gaat het wel weer stuk beter (mooi weer helpt ook wel wat) maar dat intens genieten van iets is er nog niet en ik moet me soms bewust tot dingen zetten, denk hele makkelijk: Nee geen zin in (Stappen/uitjes) zo gauw het wat meer moeite kost.
Soms vraag ik me af of het leeftijd is, dat de onbezonnenheid van als jongeren weg is...?
ik moest meteen denken aan t "30ers syndroom" (Is dit het dan)
ben zo opgeknapt na het kijken van dit programma. Daarvoor het gevoel dat ik de enige was en toen was het ineens "heel normaal"
(niet dat ik me in alles herkende, maar herkende veel dingen
en soms had ik ook ineens zoiets van "O daar heb ik dan weer geen last van, zo erg is het nog niet" dat voelde ook goed
)
Ik denk dat ik idd een beetje op ben en het vooruitzicht om een tijdje op mezelf te gaan wonen schrikt me niet af. Ikhad voor dinsdag een afspraak met de HA staan maar die moet ik nu opschuiven want er komt een vriendin (uit nederland die nu een weekje in BCN is) over en ze kan alleen op dinsdagmorgen. ik hoop dat ik het naar woensdag kan verzetten. Vandaag gaat het wel, maar dat komt ook omdat ik op mijn werk zit en het heel druk heb. rocymax schreef:Ikhad voor dinsdag een afspraak met de HA staan maar die moet ik nu opschuiven want er komt een vriendin (uit nederland die nu een weekje in BCN is) over en ze kan alleen op dinsdagmorgen. ik hoop dat ik het naar woensdag kan verzetten. Vandaag gaat het wel, maar dat komt ook omdat ik op mijn werk zit en het heel druk heb.