Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
patos schreef:Nikka schreef:Volkomen normaal beleid ten aanzien van oorpijn. Wat je zelf nog even kan proberen is om bij de drogist/apotheek wat Otalgan te halen. Dat zijn oordruppels die trommelvlies wat verdoven. Ze hebben in je oor gekeken en hebben niks geks gezien, dus het is veilig om dat te proberen.
Sluit ik me bij aan.
En voor alle mensen die niet tevreden zijn met hun HA: met hier lopen zeuren bereik je niets. Trek of je mond open (niet door je hysterisch te gedragen, maar gewoon met je arts in gesprek gaan) óf zoek een andere huisarts, simpelzat.

Doubtless schreef:Ik krijg de indruk dat de TS dat zegtAls ze haar op het hart gedrukt hadden dat ze vooral even moest bellen als ze na 2 a 3 dagen geen verbetering zou voelen zou ze zich misschien beter op haar gemak voelen, dat weet ik niet. Ik geloof dat de TS zich nu afgescheept voelt en de indruk heeft dat ze niets aan haar huisarts (inclusiefr co assistent) heeft.
Huisarts zijn is niet alleen een recept voorschrijven, maar ook met mensen om kunnen gaan & hen het gevoel kunnen geven dat hij/zij er voor de patiënt is.
monica08 schreef:Heb je alweer gebeld of ben je langsgeweest bij de HA om te vertellen dat de neusspray niet helpt?
Ik beeld me steeds in dat het minder wordt, door de pijnstillers. Vannacht weer lekker om 3 uur wakker geworden met een knallende oorpijn (pijnstillers waren uitgewerkt) dus ik vind dat ik wel weer langs mag gaan.moyra schreef:OOrpijn is vervelend.
TOen ik een oorontsteking had was ik hier echt ziek van.
Koorts en kwam al spugend binnen.
Was tevens nog witter dan ik al ben.
Welke huisarts heb je ?
ALs je bij haaswijk zit moet je naar voorzaat vragen.
HEle goede en begrip volle man.
HIj vind mij altijd eigenwijs omdat ik te lang doorloop.
IK hoop hem vanmiddag ook te krijgen voor mijn keel
Hinke schreef:Scum schreef:Nee hoor. Ik had ook ontzettende oorpijn en totaal geen pijn in mijn kaak. En toch kwam het bij mij van de verstandskies
Dat zou een logische verklaring kunnen zijnIk heb mijn verstandskiezen nl nog. En ik heb eerder last gehad.
Ik vind dus dat een huisarts je op dit soort mogelijkheden moet wijzen, ipv dat ik daar zelf op een internetforum achter moet zien te komen. Ik ga volgende week maar eens een afspraak maken bij de tandarts.
eowyn04:de ene dokter is de andere niet. Ik vind het niet meer dan terecht dat mensen ontevreden zijn als een dokter niet goed is/geen moeite doet.
knabbelgirl schreef:En minder met die pijnstilling, je krijgt zo maagzweren en je pijn wordt medicatieafhankelijk
misschien door de tijd of door de neusspray Hinke schreef:Denk dat ik van de ibuprofen maagzweren kreeg; neem namelijk nu meer paracetamol en minder ibuprofen en nu heb ik geen last meer![]()
Ben trouwens vandaag weer naar de dokter geweest, en had nu een andere dokter. Ik kom binnen, hij kijkt in mijn oor en hij zegt meteen 'ooh ja' en haalt meteen een tekening tevoorschijn met een oor en legt me uit dat mijn buis van eustachius verstopt is en dat hij dat duidelijk kon zien aan mijn trommelvlies:D En daar heb ik dus 2.5 weken pijn om zitten lijden![]()
Nu nog even elke dag 10 x met een zoutoplossing spoelen en dan moet het overgaan. Blijf het wel gek vinden dat mijn oorpijn zo'n groot mysterie was voor de eerste dokter waar ik was, vorige week, terwijl de dokter van vandaag het meteen zag. Het is ook niet iets heel zeldzaams ofzo![]()
Maar goed, ik ben dus weer blij
lesilla schreef:Kan zijn dat het nu gewoon beter te zien wasmisschien door de tijd of door de neusspray
Ik had vandaag juist minder pijnstillers dan normaal nodig, dus het was eerder beter geworden dan slechter, in de tussentijd.