Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik was dan ook vrij bijdehand en uitdagend... Dus mwoah, en tik krijgen valt bij mij niet onder mishandeling.
Daarnaast lijkt het mij geen pretje om met een alcoholist in huis te wonen en zou ik in ieder geval een derde er naar 'laten kijken'.Hhilde schreef:DaniBanani schreef:Niet iedereen durft dat hè..een forum is anoniemer, dat is véél gemakkelijker dan naar een huisarts/vertrouwenspersoon. Bovendien zegt TS dat haar mentor niet heeft geholpen, daar is ze dus al heen geweest.
(en ja, misschien was dat omdat de mentor de situatie wel mee vond vallen..maar hoe dan ook, voor de TS voelt het als 'niet geholpen worden in een rotsituatie')
Een forum is anoniemER maar zeker niet anoniem. En dat vergeet TS denk ik
Electra63 schreef:Door jouw reakties in dit topic, krijg ik de indruk dat jij weet wie TS op Bokt is?
TS maakt niet voor niets een SA aan, ze wil graag anoniem haar verhaal doen.

Electra63 schreef:Op de 1e pagina, vraag jij aan TS, waarom zij niet is doorgegaan in haar oude topic?
Dan weet je dus wel wie TS op Bokt is?
Ik vind nl. wel dat TS haar verhaal anoniem op Bokt heeft gedaan, zij noemt geen namen en geen woonplaats. Behalve misschien als je haar "bokt-naam" weet, dan is TS misschien niet meer anoniem.
Maar daar dient het SA voor.
Want ze heeft hier al eerder een topic over gemaakt.
Die weet welke eventuele oplossingen er zijn voor jou. En verder, uitzingen. Het klinkt hard maar kind zijn is nou eenmaal niet altijd leuk of makkelijk. En ik geloof zeker dat jij niet lekker zit nu thuis, maar bedenk in ieder geval dat dit niet voor altijd is, en dat je over 2 jaar volwassen bent en je eigen weg kunt gaan
Heel veel sterkte meis! Hhilde schreef:Zera schreef:@Hhilde. Je hoeft die meid niet zo aan te vallen. Ze wilt alleen advies. Als je haar geen advies kunt geven. Reageer dan gewoon niet.
Ik val haar niet aanIk zeg alleen dat we maar één kant horen en dat hoe zij het vertelt het nog niet eens zó verschrikkelijk klinkt.
Juul schreef:Dan weet jij niet wat voor impact een ouder met een verslaving kan hebben op een kind.. Verdiep je eerst eens in iets voor je je conclusies trekt zou ik zeggen
Hhilde schreef:[naam] schreef:Dan weet jij niet wat voor impact een ouder met een verslaving kan hebben op een kind.. Verdiep je eerst eens in iets voor je je conclusies trekt zou ik zeggen
Ik heb in een gezin gewoond waar de moeder alcoholverslaafd was en de vader drugsverslaafd.
Dus ja, dat weet ik wél. Ook jij oppassen met conclusies dus.
Juul schreef:Ik zeg kán hebben op een kind. Dus weer niet zo snel je conclusies klaar hebben. Dan heeft het op jou misschien weinig indruk gemaakt, dat kán ook zeker heel anders zijn..
Hhilde schreef:[naam] schreef:Ik zeg kán hebben op een kind. Dus weer niet zo snel je conclusies klaar hebben. Dan heeft het op jou misschien weinig indruk gemaakt, dat kán ook zeker heel anders zijn..
Daar ga je weer. Wie zegt dat het weinig indruk op me heeft gemaakt? Je kunt nog wel heel wat posts verspillen aan zeggen dat ik snel ben met conclusies, maar de pot verwijt de ketel.
Verder val ik de TS niet aan, zit geen persoonlijke verwijten te maken en zeg ook geen rare dingen. Ik zeg alleen dat we het verhaal maar van één kant horen. Sinds wanneer mag bokt alleen nog maar 'oeeeh wat zielig' roepen op dit soort verhalen?
Dit is het laatste wat ik erover zeg, anders PB je maar hoor.. Love099 schreef:Ik ben 16 ik heb heel vaak een normaal gesprek met me ouders proberen te voeren maar dat loopt ieder gesprek weer uit de hand wat ik ook probeer het gaat mis.
Als ik rustig probeer te praten een normaal gesprek begint me moeder altijd ja jou schuld wat hier gebeurt en dan blijf ik rustig en dan gaat me vader ook zo beginnen.
De ruzie´s gaan vooral over hoe het thuis gaat ze worden boos omdat ik boos op hun ben ?? en omdat ik vaak bij vrienden ben.