marjolein_el schreef:gatverdamme! Lag ik 's morgens op school naar iemand zit m'n hele smoel onder de tandpasta!
Daar heb je gewoon een handdoekje voor hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neej schreef:Terwijl mijn vriend zich echt elke poetsbeurt half bewusteloos poetst, die is véél langer bezig dan die 3 minuten.. Goed, flossen doet ie niet (vindt ie onzin) maar met zijn poetsfanatisme zou je toch minstens verwachten dat ie een prachtig gebit zou hebben. Niets is minder waar, de vullingen bij hem zijn talrijk en ik gok dat áls ie weer eens naar de tandarts gaat (in de 6 jaar dat ik 'm ken is ie slechts 1 keer geweest) denk ik dat er een aparte afspraak gemaakt moet worden om de boel weer even op te kalefateren.
Maw, ik geloof niet zo erg in dat poetsgedrag de staat van je gebit zo sterk beïnvloedt. Tuurlijk zal het wel iets uitmaken, maar ik denk echt niet zoveel als soms gedacht wordt
Sonja schreef:Ik heb inmiddels schitterende plaatjes in mijn hoofd van zoenende Boktstelletjes die dus gigantisch liggen te schuimbekken in bed![]()
Kan me trouwens ook wel 18+activiteiten voorstellen waarbij een tandpastabekkie wel eens voor een bijzonder ehhhh verfrissend effect zou kunnen zorgen