Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waarvan? IndianLady schreef:LovingTweety schreef:Ik vind het meer op gordelroos lijken, heb je pijn in spieren?
Ga toch wegDit is geen gordelroos.
Denk dat het (stress)eczeem is en doordat de stress niet weggaat blijft de eczeem ook
Ik denk ook meer aan een allergische reactie, allergie kan plotseling ontstaan (verhaal hier boven over vrouw van 50 die opeens allergisch voor kaneel is, dat soort dingen kunnen inderdaad van de een op andere dag ontstaan
).
Succes vrijdag! LovingTweety schreef:IndianLady schreef:
Denk dat het (stress)eczeem is en doordat de stress niet weggaat blijft de eczeem ook
Gezien ik het zelf ook heb vraag ik daarom ook naar de symptonen. Zo gek is dit niet hoor. Niet alle gordelroos lijkt op plaatjes van het internet.

Schoenveter schreef:Ik heb iets wat hier erg op lijkt.. Is bij mij een allergie, ik weet alleen niet precies waarvoor, vermoed kat/hond en dat in combinatie met warmte, zodra het minder warm is neem het af.. Overigens heb ik het sinds mei, sinds m'n hooikoorts weer op volle toeren draait, erger dan de maanden daarvoor.
) en dan zeker als bepaalde plekken een beetje broeien. Ik heb er soms last van; moet zorgen dat de huid in principe niet te droog wordt, dus dan bijvoorbeeld dagelijks insmeren met neutrale zalf. En als ik ('snachts) veel jeuk heb doe ik er mentholpoeder op, dat verkoelt en stilt de jeuk. IndianLady schreef:IndianLady schreef:
Ik ken TS en weet hoe het met haar gaat
Gordelroos zit meestal op 1 gecentreerde plaats en niet over heel je lichaam