Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Unfaithful schreef:Even tussendoor, je at voorheen als een zwijn zoveel?Als ik zo zie wat je voorheen at vind ik dat eerder te weinig dan teveel moet ik zeggen.... sowieso als je kijkt naar de hoeveelheid beweging die je krijgt.
. En dat ik daardoor dacht dat ik dan wel overdreven veel aan het eten was. Terwijl wat ik at gewoon normaal was.Roosje1987 schreef:Unfaithful schreef:Even tussendoor, je at voorheen als een zwijn zoveel?Als ik zo zie wat je voorheen at vind ik dat eerder te weinig dan teveel moet ik zeggen.... sowieso als je kijkt naar de hoeveelheid beweging die je krijgt.
Nou inderdaad. Zoiets had ik ook...Denk toch ook dat het een deeltje tussen je oren zit hoor. Want je at al he-le-maal niet veel. Te weinig voor je beweging, leeftijd en lengte. Toch onbewust misschien beïnvloed door meiden uit je omgeving die vinden dat ze te zwaar zijn/te veel eten?
Ik had vroeger ook wel vriendinnen die dan riepen dat ze al zooooveel hadden gegeten vandaag. Een broodje en 2 dropjes om 4 uur 's middags ofzo. En dat ik daardoor dacht dat ik dan wel overdreven veel aan het eten was. Terwijl wat ik at gewoon normaal was.
Goed dat je meer probeert te drinken. Want daardoor heb je op een gegeven moment ook geen trek meer natuurlijk. Dan is je lichaam van slag en krijg je obstipatie.