Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marietje_007 schreef:Omdat verkleinen vaak een reden is als iets pijn doet. Rug klachten etc. En kleine borsten krijg je geen rugklachten van. Het is ook niet zo dat we negatief reageren. We geven alleen aan dat dat je niet gelukig zal maken. Bovendien zit er echt een groot risico aan. Je wil niet weten hoeveel jongen meiden dood gaan aan zoiets onzinigs. (een ingreep die niet nodig is).
Marietje_007 schreef:Omdat verkleinen vaak een reden is als iets pijn doet. Rug klachten etc. En kleine borsten krijg je geen rugklachten van. Het is ook niet zo dat we negatief reageren. We geven alleen aan dat dat je niet gelukig zal maken. Bovendien zit er echt een groot risico aan. Je wil niet weten hoeveel jongen meiden dood gaan aan zoiets onzinigs. (een ingreep die niet nodig is).
Dus omdat je het te groot vindt/niet mooi/je ervoor schaamt.Focussed schreef:Er staat toch: om COSMETISCHE redenDus omdat je het te groot vindt/niet mooi/je ervoor schaamt.
En wie ben jij (in z'n algemeenheid , dus niet persoonlijk) om te zeggen waar een ander van gelukkig wordt? Al wil deze meid 1 borst cup A en de ander cup F en drie extra tepels... Als zij daar denkt gelukkig van te worden is dat toch haar goed recht?
Marietje_007 schreef:haha hebben julllie ook aan de onderkant de reclame over bortsvergrotiong staan?! Beetje typisch.
Kleding kopen etc. is wel minder permanent. En natuurlijk ook veel minder duur (ik ga er even vanuit dat we winkelen bij de H&M etc en niet bij een disigner). Je hebt wel gelijk in dat punt, maar worden we er gelukkiger van NEE. en dat is het punt wat wij proberen aan te dragen. We zijn bang dat ze teleurgesteld zal zijn achteraf. En misschien nog ongelukkiger.

vickylover schreef:vandaag op me werk een paar jongens , zo dat wijf heeft een lekkere kont .
heb best wel een dikke kont van mezelf .
had gelijk zoiets van oooh dus ze kijken niet alleen naar de voorkant .
ik ga er hard over nadenken .
tuurlijk ik ga me zekerder voelen , maar aan de andere kant dit is hoe ik ben
Focussed schreef:vickylover schreef:vandaag op me werk een paar jongens , zo dat wijf heeft een lekkere kont .
Je moet het absoluut niet doen om aandacht of positieve reacties te krijgen van jongens, maar alleen als je jezelf wilt verbeteren ´voor jezelf´.

Focussed schreef:Oh oke ik zie het nu!
Je moet inderdaad geen grotere borsten willen omdat je dan meer aandacht krijgt van de mannen, maar het inderdaad gewoon voor jezelf doen.
Ik heb me ook heel lang geschaamd voor mezelf, vriend mocht me niet naakt zien, bh bleef altijd aan (ook tijdens slapen, sex etc). Op een gegeven moment kon ik het wel los laten maar nog steeds sta ik niet al te graag naakt voor hem omdat ik me nog steeds ergens schaam. Dat is de reden dat ik het zou willen doen, maar omdat ik tot nu toe me wel 'redelijk' voel in bikini wacht ik er mee tot ik minimaal 23 ben.
En anders, wacht ik maar tot ik wat zekerder ben.
(dat is overigens wel heel vreemd, vrouwen die willen voelen). Geen van die vrouwen vond het er vreemd of nep uitzien of nep voelen (wel wat steviger dan een natuurlijke E)
ik moet er niet aan denken zeg 
Focussed schreef:vickylover schreef:vandaag op me werk een paar jongens , zo dat wijf heeft een lekkere kont .
Je moet het absoluut niet doen om aandacht of positieve reacties te krijgen van jongens, maar alleen als je jezelf wilt verbeteren ´voor jezelf´.
vickylover schreef:Ik zit al een aantal jaren met een borstvergroting in me hoofd .
dit wil ik echt al vanaf me 18de , aangezien ik echt heel erg onzeker ben over me borsten .
heb een kleine A denk ik