Komt van de site van de kijkshop af:
.png)
Braun Silkepil softcomfort of zoiets heet hij, van 99 voor 89 euro.
Met scheerkopje erbij voor oksels en bikinilijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. _Tara_ schreef:Maar wat doet aftershave dan verder? Ik dacht dat dat alleen een luchtje was
? ik gebruik alleen wel een créme van de etos, heeeerlijk! ( je ruikt wel naar man, voor 5 minuten, maar who cares?)
Deze zomer toch maar is gaan uit proberen. StillAngel schreef:Als je de tijd hebt en het VOLLEDIG pijnloos wil doen (ook niet binnen een week terug!)
Dan moet je zeker dit kopen:
Vind het nog steeds ideaal!!
Lidewijke schreef:Hmm, misschien moet ik't toch maar eens proberen.. Mijn moeder heeft een silk-epil gekocht, intussen al een vijftal jaar geleden denk ik, nooit geprobeerd uit schrik maar misschien moet ik 't toch maar eens doen... Al zullen de nieuwe misschien beter/minder pijnlijk zijn, toch maar eerst ff gratis uittesten
Eerst van m'n moeder geprobeerd en toen zelf er eentje gekocht. StillAngel schreef:Als je de tijd hebt en het VOLLEDIG pijnloos wil doen (ook niet binnen een week terug!)
Dan moet je zeker dit kopen:
Vind het nog steeds ideaal!!
moeders precies hetzelfde. En nee, deed heel zacht. Au au, geen aanrader. Leek zo ideaal maar de eerstkomende week heb ik echt moeten koelen down there en op mn benen..
Boras schreef:En 1 tip. Gebruik dit nooit op de gevoelige delen van je huid. Ik heb het voor mijn oksels gebruikt en het was als hel!
Midden in de nacht ben ik van ellende gaan rondrijden in mijn auto. Met de armen over het stuur gehangen en de luchtblazers met koude lucht gericht op mijn oksels, op volle kracht. Dat schuren met dat ding verbrandt je huid als je niet uitkijkt. Het was zo pijnlijk dat ik er nog geen nat washandje tegen kon verdragen, nog geen koud water. Vandaar die nachtelijke autorit. Ik kon wel janken. Edit: en heb dat ook gedaan

pieteritus schreef:Hij is er al!
En meteen ff een stukje geprobeerd op mijn been: MEN wat een PIJNNNNN! maar hij trekt alles er wel netjes uit. Oei, dat wordt nog even bikkelen na het douchen.
Nee zonder gekheid, je went er echt aan. 8nnemiek schreef:Ik heb zo'n epileer ding van braun, en ik voel er vrij weinig van terwijl ik toch niet echt een hoge pijngrens heb
(hun site ziet er ook best wel onprofessioneel uit. Het is ook verrekt duur )