vrouwen met sixpack mooi? / bikini proof

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Re: vrouwen met sixpack mooi? / bikini proof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:05

Whaha :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:06

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:07

Ik vind een sixpack niet mooi, maar kijk altijd nog liever naar een sixpack dan een blubber buik haha :')

Weet eigenlijk niet waar ik zelf onder val... heb geen gespierde buik want ik doe er niks aan en sinds de peesblessure van mn paard al 2 jaar niet meer fanatiek gereden... en de chips en chocola gaat er nog altijd even hard in :+ en verder doe ik niet aan sport :') . Toen ik nog m'n paard veel trainde was hij platter en strakker, maar ach dat komt wel weer :)
http://i52.tinypic.com/2rw88kw.jpg

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:07

haha die foto hierboven :P Geniaal!

De laatste foto van Ariebombarie vind ik nou ook echt een mooie buik..
Had ik dat maar :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:08

Ariebombarie schreef:
we hebben het ook niet over borsten, maar over de sixpacks :P

deze was trouwens wel meesterlijk :')
]

In de meeste borsten van de voorbeelden zit ook een 2 pack in :+

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 19:13

Die van focussed is mooi!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:37

Focussed: mooie buik! wou dat ik die had! :P

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:39

Focussed jij hebt echt een mooie buik :D
Mijn heupen vorig jaar zagen er niet mooi uit. Ik had een beetje een lijn bij mijn heupen, like this. (Wel minder hoor _O-)
Ohja, zag vandaag ook nog een foto van vorig jaar en daar had in aan een kant van mijn buik ook een 'indeuking.' Echt niet mooi, gelukkig ben ik nu wat voller :j

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:42

Ik lees hier "geef mij maar gewoon natuurlijk". Ik heb van nature een sixpack _O- Niks onnatuurlijk aan hoor. Ik rijd nu zelfs "effe niet meer en heb em nog dus :') Als ik een beetje train heb ik hem helemaal. :+ Je ziet mijn spieren nu eenmaal goed liggen. Ik vind het wel mooi ook :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:55

Er zijn ook verschillende sixpacks niet, sommige hebben zoals eerdere foto gewoon in het midden plots een verhoging wat ik persoonlijk niet mooi vind. Normale buik en dan een berggebied erop in het midden. Of breder en meer gelijklopende wat me wel kan bekoren.

En volgens mij ziet een natuurlijke en aangewerkte er ook anders uit niet?

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:58

Een platte buik vind ik wel mooi, maar een six-pack neeehh niet mooi :n

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:06

Ik vind het wel grappig dat sommigen zeggen dat als je van een wijntje en een goed bord eten houd, dat je dan automatisch te lui bent om te sporten _O-

Ik hou zelf ook van wijn en eten, maar ik sport ook. Ik wil zelf geen sixpack, dat vind ik echt niet mooi, maar ik hoop wel op een mooie gladde buik.
Ik ben door aankomen en weer afvallen (in het kwadraat) m'n mooie buik kwijtgeraakt. Het is nog maar de vraag of die ooit weer terugkomt. Ik zie het somber in, maar we blijven proberen :+

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:27

Hier ongeveer hetzelfde als bij Focussed... Mijn buik is plat, daar ben ik mee gezegend, maar ik doe er niks voor. Geen training of zo... Ja, ik ben 3 jaar geleden in 1 keer 10 kg afgevallen, vanaf toen had ik een wasbordje... Maar daarna is het gewoon altijd zo gebleven. Ik sport momenteel amper en ben ook niet vies van een lekker koekje of chocolaatje. :+ Mijn gewicht is al jaren stabiel op ong. 54 kg. Mijn geheim is denk ik dat ik altijd calorieën compenseer... Waardoor ik uiteindelijk nooit meer binnenkrijg dan ik verbrand. Vroeger lette ik daar helemaal niet op... Als ik veel koekjes eet, eet ik geen brood tussendoor... Heb ik dan ook niet eens meer trek in. Nee, niet übergezond. Ik vind het vooral belangrijk om genoeg groente, fruit en eiwitten binnen te krijgen, daar ben ik nu echt goed op gaan letten. :j Ik ben niet zo dol op appels en bananen, eet liever aardbeien of een meloensalade van de AH. :+: (115 calorieën voor een hele grote bak.) Je voelt je er echt verzadigd van, terwijl het helemaal niet veel calorieën levert. Kaas eet ik maar heel weinig, melk vind ik walgelijk, dus eet ik maar yoghurt. Maar nu gaat het te veel over eten. :+

Om terug te komen op het onderwerp... Zo'n sixpack bij vrouwen vind ik niks...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:36

phormicola schreef:
Ik vind het wel grappig dat sommigen zeggen dat als je van een wijntje en een goed bord eten houd, dat je dan automatisch te lui bent om te sporten _O-

Ik hou zelf ook van wijn en eten, maar ik sport ook. Ik wil zelf geen sixpack, dat vind ik echt niet mooi, maar ik hoop wel op een mooie gladde buik.
Ik ben door aankomen en weer afvallen (in het kwadraat) m'n mooie buik kwijtgeraakt. Het is nog maar de vraag of die ooit weer terugkomt. Ik zie het somber in, maar we blijven proberen :+

Hahaha inderdaad, na ochtendtraining op zondag zit ik standaard in de mac donalds. En niet te denken aan de scampi's in roomsaus, chips, chocolade, frieten, broodjes, ijsje dat ik vandaag binnenheb.
Lang leven sporten mag je net meer eten :D *\o/*

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:43

BRRRRR sixpack als ik iets wel lelijk vind om te zien...

Ik heb een zacht normaal buikje, veel blijer mee dan zon hard geval!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 22:12

lesilla schreef:
phormicola schreef:

Hahaha inderdaad, na ochtendtraining op zondag zit ik standaard in de mac donalds. En niet te denken aan de scampi's in roomsaus, chips, chocolade, frieten, broodjes, ijsje dat ik vandaag binnenheb.
Lang leven sporten mag je net meer eten :D *\o/*

Ik dacht dan meer aan chique, elegant eten _O- Mij zie je niet naar de Mac gaan hoor, gatsie!
Ik eet ook niet meer dan voor het sporten. Ik sport voor het ontbijt en dan gaat m'n standaard ontbijtje naar binnen :j

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 08:22

Door mijn werk heb wel iets meer spieren gekregen, maar toch echt geen sixpack. Die ik trouwens ook echt niet hoef!
Vind dat zo onvrouwlijk! Gewoon slank vind ik prima. :) Verder doe ik ook niet aan een sport, ja somige mensen vinden mijn werk een sport. (Melkveehouderij.)
Ik let wel op wat ik eet. Ik verbrand best veel tijdens het werk. En eet daarom ook meer. Maar vooral veel fruit als tussendoortje. :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:44

Ik heb de pech dat ik 6 maanden geleden een kind heb gebaard :p hoeveel kilo ik al kwijt ben.. Mijn Platte buik blijft weg! :( naast straille, blubberig velletje en een soort zwembandje :(
Dat word een badpak!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:46

Of gewoon een bikini en je nemen zoals je bent. Durf te wedden dat mijn lichaam naast overtollig vel en slechte plastische chirurgie er erger uitziet en ik loop er ook mee. Gewoon jezelf bevrijden is zo een heerlijk gevoel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:54

Ariebombarie schreef:
nee, kan het nog steeds niet mooi vinden

vind dit veel mooier, staat echt 'zachter'
Afbeelding

Zo'n soort buik vind ik echt het aller mooiste! <3

Ik zelf ben ook nooit bikini proef, ik heb behoorlijk wat vetjes op buik en heupen :Y). Ben nu wel aan het hardlopen en gezonder eten en zo dus verwacht wel dat dat nog iets minder wordt maar ach echt bikini proof doe ik niet aan.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:00

Ik ben gezegend met een slanke taille en een platte buik en sinds ik buikdans is hij nog mooier geworden :j Wel gespierd, maar je spieren blijven door het dansen lang en soepel, waardoor je echt een mooie buik krijgt :j Tip dus :D

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:03

Ach ik had zo'n onwijs mooie platte buik van nature (maakte niet uit wat ik at) en heb nu een vetkwab zitten omdat ik 10 kilo ben aangekomen. Ben heftig aan het sporten en minder eten omdat ik mijn oude lijn terugwil. Nu is het zo dat ik er deze week mee begonnen ben me ook deze week super flauw voel en misselijk dus ik betwijfel of zo'n streng regime echt gaat werken.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:03

een vrouw met een sixpack vind ik ook niks, man met een sixpack daarintegen wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:08

Bij mannen vind ik een sixpack ook niet mooi. :o doe mij maar gewoon een strak buikje. <3

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:26

verography schreef:
Ach ik had zo'n onwijs mooie platte buik van nature (maakte niet uit wat ik at) en heb nu een vetkwab zitten omdat ik 10 kilo ben aangekomen. Ben heftig aan het sporten en minder eten omdat ik mijn oude lijn terugwil. Nu is het zo dat ik er deze week mee begonnen ben me ook deze week super flauw voel en misselijk dus ik betwijfel of zo'n streng regime echt gaat werken.

ik denk dat je het beter iets rustiger kan aanpakken, dan houd je het ook langer vol :) anders heb je zo'n grote kans op een terugval..

ik vind het wel mooi als je wat buikspieren ziet, maar echt een sixpack zoals eerder in dit topic vind ik echt niet mooi!