Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en verder doe ik niet aan sport
. Toen ik nog m'n paard veel trainde was hij platter en strakker, maar ach dat komt wel weer
)
Niks onnatuurlijk aan hoor. Ik rijd nu zelfs "effe niet meer en heb em nog dus
Als ik een beetje train heb ik hem helemaal.
Je ziet mijn spieren nu eenmaal goed liggen. Ik vind het wel mooi ook

Mijn gewicht is al jaren stabiel op ong. 54 kg. Mijn geheim is denk ik dat ik altijd calorieën compenseer... Waardoor ik uiteindelijk nooit meer binnenkrijg dan ik verbrand. Vroeger lette ik daar helemaal niet op... Als ik veel koekjes eet, eet ik geen brood tussendoor... Heb ik dan ook niet eens meer trek in. Nee, niet übergezond. Ik vind het vooral belangrijk om genoeg groente, fruit en eiwitten binnen te krijgen, daar ben ik nu echt goed op gaan letten.
Ik ben niet zo dol op appels en bananen, eet liever aardbeien of een meloensalade van de AH.
(115 calorieën voor een hele grote bak.) Je voelt je er echt verzadigd van, terwijl het helemaal niet veel calorieën levert. Kaas eet ik maar heel weinig, melk vind ik walgelijk, dus eet ik maar yoghurt. Maar nu gaat het te veel over eten. 
phormicola schreef:Ik vind het wel grappig dat sommigen zeggen dat als je van een wijntje en een goed bord eten houd, dat je dan automatisch te lui bent om te sporten
Ik hou zelf ook van wijn en eten, maar ik sport ook. Ik wil zelf geen sixpack, dat vind ik echt niet mooi, maar ik hoop wel op een mooie gladde buik.
Ik ben door aankomen en weer afvallen (in het kwadraat) m'n mooie buik kwijtgeraakt. Het is nog maar de vraag of die ooit weer terugkomt. Ik zie het somber in, maar we blijven proberen
lesilla schreef:phormicola schreef:Ik vind het wel grappig dat sommigen zeggen dat als je van een wijntje en een goed bord eten houd, dat je dan automatisch te lui bent om te sporten
Ik hou zelf ook van wijn en eten, maar ik sport ook. Ik wil zelf geen sixpack, dat vind ik echt niet mooi, maar ik hoop wel op een mooie gladde buik.
Ik ben door aankomen en weer afvallen (in het kwadraat) m'n mooie buik kwijtgeraakt. Het is nog maar de vraag of die ooit weer terugkomt. Ik zie het somber in, maar we blijven proberen
Hahaha inderdaad, na ochtendtraining op zondag zit ik standaard in de mac donalds. En niet te denken aan de scampi's in roomsaus, chips, chocolade, frieten, broodjes, ijsje dat ik vandaag binnenheb.
Lang leven sporten mag je net meer eten![]()
Mij zie je niet naar de Mac gaan hoor, gatsie!
Verder doe ik ook niet aan een sport, ja somige mensen vinden mijn werk een sport. (Melkveehouderij.)
naast straille, blubberig velletje en een soort zwembandje
Ariebombarie schreef:nee, kan het nog steeds niet mooi vinden
vind dit veel mooier, staat echt 'zachter'
. Ben nu wel aan het hardlopen en gezonder eten en zo dus verwacht wel dat dat nog iets minder wordt maar ach echt bikini proof doe ik niet aan. 
Wel gespierd, maar je spieren blijven door het dansen lang en soepel, waardoor je echt een mooie buik krijgt
Tip dus
doe mij maar gewoon een strak buikje.
verography schreef:Ach ik had zo'n onwijs mooie platte buik van nature (maakte niet uit wat ik at) en heb nu een vetkwab zitten omdat ik 10 kilo ben aangekomen. Ben heftig aan het sporten en minder eten omdat ik mijn oude lijn terugwil. Nu is het zo dat ik er deze week mee begonnen ben me ook deze week super flauw voel en misselijk dus ik betwijfel of zo'n streng regime echt gaat werken.
anders heb je zo'n grote kans op een terugval..