Vermoeiende hoofdpijn, gisteren van paard gevallen. Spoed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:45

xDeems schreef:
Het ging mij niet om tips van: 'Ik zou naar de huisarts gaan..' enzo.
Ik vroeg om een goed medicijn tegen hoofdpijn..

Had dan een topic geopend met de vraag wat je moet innemen tegen hoofdpijn!!! Waarom dan de zogenaamde spoed. Klinkt een beetje als aandacht vragen en de boel een beetje opjutten terwijl er eigenlijk niks aan de hand is.
Zoek het lekker uit en slik maar wat Ibu's of paracetamol.

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 15:32

xDeems schreef:
Het probleem is dus: morgen heb ik afgesproken met vriendinnen naar een pretpark te gaan. Wie weet het wondermiddel?

daar ging het dus om :j
maarja, gebeurd is gebeurd toch?

WinSel

Re: Vermoeiende hoofdpijn, gisteren van paard gevallen. Spoed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:44

Het wondermiddel is naar de dokter gaan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:48

Was het leuk met je hoofdpijn in het pretpark?

Ivm pijnstillers enzo .. Toen ik een slag heb gehad (en een lichte hersenschudding bleek te hebben) moest ik Dafalgan Codeïne nemen .. Superspul .. Vind je alleen niet in de winkel om de hoek, dus heb je wel minstens een HA voor nodig ;) Verder wist de HA mij te vertellen dat als ik weer zou gaan werken (want daarvoor zat ik er eigenlijk, wilde die dag nog gaan werken maar had meer hoofdpijn dan ik verwacht had te hebben) dat ik de rest van mijn leven hoofdpijn zou hebben ... Dus ik ben maar braaf geweest en heb een week plat gelegen en 3x per dag die Dafalgan (waar je trouwens echt enorm high van wordt :+ ). Ben eigenlijk wel langer "out" geweest hoor, maar na die week vond ik het wel kunnen om weer even op mijn pony te kruipen, wat eigenlijk niet mocht maar ik voelde me goed ... Heb ik me dat achteraf beklaagd :=

Dat voor jou een dagje pretpark belangrijker is dan je hoofd & je gezondheid, tja ...

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:16

[***] schreef:
Was het leuk met je hoofdpijn in het pretpark?

Als ze in een pretpark is geweest dan valt de hoofdpijn naar mijn idee wel mee ;) als het werkelijk zo erg was dan ging ze er echt niet naar toe en was ze wel in bed gebleven.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:22

Zou ik niet te hard zeggen Tieme, de TS neemt vanaf het begin absoluut niet serieus en probeerde zich eronder uit te praten door zichzelf wijs te maken dat de cap stuk was gegaan omdat hij goedkoop was. Dat ze vervolgens overgevoelig is voor prikkels (licht/ steentjes van een spel) vind ze blijkbaar heen normaal.

Maar goed, waar maken we ons eigelijk druk om? ze verpest hiermee alleen maar haar eigelijk lichaam dus ach. Wel handig als je van een uitkering wilt leven en afgekeurd wilt worden toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:23

@ Tieme : Lijkt mij langs de ene kant ook :j
Maar langs de andere kant lijkt het me toch een serieuze klap te zijn geweest als er een stuk van je cap afbreekt .. Of gebeurt dat tegenwoordig standaard? :+

Ik slaag er altijd in om zo terecht te komen dat een cap niet had uitgemaakt .. Of ik land recht op mijn gezicht en schuur over de grond (toen had ik trouwens geen cap op :o :o ), of ik krijg een slag op mijn kin/tegen mijn wang .. Beide gevallen levert serieus hoofdpijn op, dat kan ik wel zeggen :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 19:07

TS, lees aub dit topic eens: [RUI] Op verzoek - de gevolgen van het rijden zonder cap

En focus je niet over de gevolgen van geen cap te dragen, maar lees vooral het stukje naa "een week later". Het stukje waarin de TS vertelt van de hersenbloeding die pas een week erna was opgetreden.

Het punt is, je hebt maar een stel hersenen wees er alseblieft zuinig op. Je cap is stuk, dat wil zeggen dat je echt een serieuze smak hebt gemaakt. Je vergeeft het jezelf nooit als je gezondsproblemen krijgt omdat je liever in een pretpark zat in plaats van bij een dokter. Beter een keertje voor niets geweest dan een keertje te weinig. Dus als je echt geen last meer hebt, ook niet zonder je te verdoven met allerlei middeltjes en pijnstillers, goed(al had ik misschien toch voor de zekerheid gebeld voor advies). Maar als je nog hoofdpijn hebt of enig andere klacht, aarzel dan aub niet.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:48

Ik heb een x aantal jaar geleden een ongeluk gehad met paard. (Achterover gevallen). Hersenschudding met wekadvies etc.

Ik was eigenwijs en zat binnen twee dagen plat gelegen te hebben weer op m'n pony. Resultaat--> Als ik een salto/koprol wil doen ga ik bijna out. Dit soort dingen moet je NOOIT te licht nemen. Je hebt een flinke val gehad en een HA weet er meer vanaf dan jij. Daarbij kan hij je ook de juiste medicijnen voorschrijven of eventueel een doorverwijzing naar het ZH.

Hopelijk valt het allemaal voor je mee.