Maargoed ik denk wat het pesten betreft, dat Sonja de spijker op zijn kop slaat
Wel heel vervelend.. Voor hem Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel heel vervelend.. Voor hem Dakotah schreef:Mijn zoon van 11 rijdt ook.
Heeft ook heel wat over zich heen gekregen inmiddels, maar hij trekt zich er gelukkig niet zoveel van aan.
Hij vindt het ook gewoon erg leuk.
We waren laatst ook eens op een verjaardag, en vroeg notabene een vader of hij ook op voetbal zat.
Nee zei mijn zoontje op paardrijden. waarop die vader zegt, jeetje dat is toch geen mannensport da's voor mietjes.
Dus ik ook gelijk er over heen, meeste goede springruiters zijn mannen.
Bah, dat een volwassene zoiets zegt vind ik helemaal diep triest.
Dan kook ik echt. Heb ook gezegd, voetbal voor stoer mannen?Waarom liggen ze dan altijd op de grond te janken.........
of dat ze elkaar bespringen,op elkaar duiken en elkaar omhelzen als de gescoord hebben. hmmmm wie doet dan de "homo/mietjes" sport. PascalB schreef:Is het niet zo dat bij voetbal de mannen gezellig samen douchenof dat ze elkaar bespringen,op elkaar duiken en elkaar omhelzen als de gescoord hebben. hmmmm wie doet dan de "homo/mietjes" sport.
Anoli schreef:Moet je eens opletten hoe vaak ze aan elkaar zitten tijdens en na een wedstrijd, en dan ook aan elkaar kont zitten etc...
Mij maak je niet wijs dat voetbal een stoere-mannen-sport is, het is gewoon een verkapte homosport

chocobroodje schreef:MonaBelle schreef:Ik zou als ik de jongen was ze eens meenemen naar stal of beter nog, meenemen op concours.
Of samen gaan kijken. Onder het mom van "jullie zijn mijn vrienden dus 1 keer moeten jullie mee" .
Je zal zien dat dit helpt, de vrienden zullen gaan inzien dat ze het best wel "stoer" vinden......
En welke mannen zien nu niet graag zoveel vrouwen op 1 plek in strakke broeken?
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat!
Dat is misschien leuk met 10 jarige maar denk je nou echt dat een stel puber jongens daarin meegaat?? Die jongen moet het over een andere boeg gooien
Kijk die paardenbeesten zijn wel aardig maar enig idee hoeveel meisjes ik leer kennen![]()
spreek uit ervaring!
Heb je wel eens gezien hoe enthousiast ze het shirt (en broek) van een tegenstander uit proberen te trekken? En toch is er van geen enkele voetballer bekend dat 'ie homo is ... Anoli schreef:PascalB schreef:Is het niet zo dat bij voetbal de mannen gezellig samen douchenof dat ze elkaar bespringen,op elkaar duiken en elkaar omhelzen als de gescoord hebben. hmmmm wie doet dan de "homo/mietjes" sport.
Moet je eens opletten hoe vaak ze aan elkaar zitten tijdens en na een wedstrijd, en dan ook aan elkaar kont zitten etc...
Mij maak je niet wijs dat voetbal een stoere-mannen-sport is, het is gewoon een verkapte homosport

)1234 schreef:Lastig.... een jongen uit mijn paardrijles die is 19 en schaamt zich ook voor het paardrijden.
Hij durft het zelfs tegen niemand van zijn vrienden enzo te zeggen dat hij paardrijdt, en na paardrijden kleedt hij zich altijd om, omdat hij anders bang is dat anderen hem in zijn paardrijkleren ziet als hij terugfietst. (en tegelijkertijd fietst ie wel met zn zweep in zn tas)
Eigenlijk best raar dat jongens niet 'mogen' paardrijden en dat dat raar of anders is...