Hij word gepest omdat hij paardrijd..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:09

Hoe oud issie? Want er zijn vast genoeg welwillende meiden hier op bokt, Die best een keer in hun paardrijbroek met hem op de foto willen. Onder het nom van een hoop lekkere wijven kunnen krijgen.

Maargoed ik denk wat het pesten betreft, dat Sonja de spijker op zijn kop slaat :j Wel heel vervelend.. Voor hem

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:24

Dakotah schreef:
Mijn zoon van 11 rijdt ook.
Heeft ook heel wat over zich heen gekregen inmiddels, maar hij trekt zich er gelukkig niet zoveel van aan.
Hij vindt het ook gewoon erg leuk.
We waren laatst ook eens op een verjaardag, en vroeg notabene een vader of hij ook op voetbal zat.
Nee zei mijn zoontje op paardrijden. waarop die vader zegt, jeetje dat is toch geen mannensport da's voor mietjes.
Dus ik ook gelijk er over heen, meeste goede springruiters zijn mannen.
Bah, dat een volwassene zoiets zegt vind ik helemaal diep triest.
Dan kook ik echt. Heb ook gezegd, voetbal voor stoer mannen?Waarom liggen ze dan altijd op de grond te janken.........

Kijk eens naar meisjes voetbal, dat is 9/10 harder dan jongens voetbal dus zulk soort uitspraken kloppen niet en zullen ook nooit kloppen!!!

PascalB

Re: Hij word gepest omdat hij paardrijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:36

Is het niet zo dat bij voetbal de mannen gezellig samen douchen ;) of dat ze elkaar bespringen,op elkaar duiken en elkaar omhelzen als de gescoord hebben. hmmmm wie doet dan de "homo/mietjes" sport.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:47

PascalB schreef:
Is het niet zo dat bij voetbal de mannen gezellig samen douchen ;) of dat ze elkaar bespringen,op elkaar duiken en elkaar omhelzen als de gescoord hebben. hmmmm wie doet dan de "homo/mietjes" sport.

Moet je eens opletten hoe vaak ze aan elkaar zitten tijdens en na een wedstrijd, en dan ook aan elkaar kont zitten etc...
Mij maak je niet wijs dat voetbal een stoere-mannen-sport is, het is gewoon een verkapte homosport :')

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:51

Anoli schreef:
Moet je eens opletten hoe vaak ze aan elkaar zitten tijdens en na een wedstrijd, en dan ook aan elkaar kont zitten etc...
Mij maak je niet wijs dat voetbal een stoere-mannen-sport is, het is gewoon een verkapte homosport :')

Bij het minste of geringste liggen ze al op de grond te janken en aandacht te trekken.
Als je bij paardrijden er naast ligt en er is niets aan de hand, sta je op en klim je weer in het zadel.
En de mensen de rijden vallen meestal van grote hoogte dan een voetballer :)

Punt 2 van wie zijn nou de mietjes :)

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:52

chocobroodje schreef:
MonaBelle schreef:
Ik zou als ik de jongen was ze eens meenemen naar stal of beter nog, meenemen op concours.
Of samen gaan kijken. Onder het mom van "jullie zijn mijn vrienden dus 1 keer moeten jullie mee" .

Je zal zien dat dit helpt, de vrienden zullen gaan inzien dat ze het best wel "stoer" vinden......
En welke mannen zien nu niet graag zoveel vrouwen op 1 plek in strakke broeken?

Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat!

Dat is misschien leuk met 10 jarige maar denk je nou echt dat een stel puber jongens daarin meegaat?? Die jongen moet het over een andere boeg gooien ;)
Kijk die paardenbeesten zijn wel aardig maar enig idee hoeveel meisjes ik leer kennen 8-) 8-)

Dat denk ik echt :j spreek uit ervaring!
Beetje jammer dat andermans ideeën worden afgeschreven als "raar" .....

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:54

Lekker toch, al die knuffelende voetballers? :D Heb je wel eens gezien hoe enthousiast ze het shirt (en broek) van een tegenstander uit proberen te trekken? En toch is er van geen enkele voetballer bekend dat 'ie homo is ...

TS: ik heb niet direct een tip voor je, het is zo moeilijk om pesten te stoppen. Probeer je vriend zoveel mogelijk te steunen, hem te helpen weerbaarder te worden, en hem te laten inzien dat de mening van zo'n stelletje 'vrienden' niets waard is. Sterkte aan je vriend!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:55

Anoli schreef:
PascalB schreef:

Ik heb daar ooit een topic over geopend maar dat mocht dus niet :+

Ontopic :
Ik herken het wel een beetje, gepest worden als jongen die paard rijdt.
Ik had er vroeger ook wel last van, totdat ik iedere keer met alle paarden meisjes rondliep :P

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:57

Meestal zijn de gene die roepen dat het geen mannensport is ook het bangste als ze naast een paard staan.
Echte vrienden accepteren je om wie je bent niet om wat je doet.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:25

Lastig.... een jongen uit mijn paardrijles die is 19 en schaamt zich ook voor het paardrijden.
Hij durft het zelfs tegen niemand van zijn vrienden enzo te zeggen dat hij paardrijdt, en na paardrijden kleedt hij zich altijd om, omdat hij anders bang is dat anderen hem in zijn paardrijkleren ziet als hij terugfietst. (en tegelijkertijd fietst ie wel met zn zweep in zn tas :') )

Eigenlijk best raar dat jongens niet 'mogen' paardrijden en dat dat raar of anders is...

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:00

T is ook wel een beetje hoe t gebracht wordt......wij hadden vroeger een man als instructeur er werd in eerste instantie weinig aan dressuur gedaan(later wel)maar lekker door het land over de dijk en op t wad gecrosst...we kwamen altijd onder de drek thuis....en je raad t al...bij ons waren er dus wel jongens op stal,en die zitten bijna allemaal nog steeds tussen de paarden....zelf de meiden waren ruige types......maar de penny had je in die tijd nog niet...bokt trouwens ook niet.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:59

Kan hij geen leuke vrienden maken op de manage of op stal? Mensen die zijn hobby delen?

Hij zal het wel niet leuk genoeg vinden als hij wilt stoppen omdat zijn vrienden er grapjes over maken.
Je gaat je eigen persoonlijkheid en hobby's toch niet aanpassen op wat anderen willen, dat zou pas een mooie boel worden.

Proberen wat sterker op te stellen, assertiever te worden en die vrienden links laten liggen. Hoe grappig zullen die vrienden het wel niet vinden, als hij gestopt is omdat zij hem erom uitlachten. Wat is het de volgende keer dan??

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:54

Misschien eens wat zelfvertrouwen en assertiviteit opbouwen met grondwerk? Dan kunnen de paarden hem leren hoe met die jongens om te gaan ipv het uit de weg gaan en dan ook maar geen paarden meer.

Opmerkingen over meisjes terwijl hij zo niet in elkaar zit lijkt me niet handig. Dan ben je aan het bluffen en om goed te bluffen heb je ook zelfvertrouwen nodig.

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:41

tamary schreef:
Die "vrienden" zijn gewoon stik jaloers, zat meiden om je heen en geen concurrentie, maar zelf durven ze nog niet op 100 meter van een paard te komen dus is het stom, etc. Grote bek maskeerd lafaard.

ZO WAAR *\o/*

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:44

Imre schreef:
Flauw zeg. Heeft ie al eens gezegd dat er veel meiden op de manege zijn en hij geniet van het vrouwelijk schoon om zich heen en veel vriendinnen overhoudt aan zijn paardrijlessen? O:)

haha dit moet die echt zeggen, weet zeker dat dat goed aankomt haha!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:47

1234 schreef:
Lastig.... een jongen uit mijn paardrijles die is 19 en schaamt zich ook voor het paardrijden.
Hij durft het zelfs tegen niemand van zijn vrienden enzo te zeggen dat hij paardrijdt, en na paardrijden kleedt hij zich altijd om, omdat hij anders bang is dat anderen hem in zijn paardrijkleren ziet als hij terugfietst. (en tegelijkertijd fietst ie wel met zn zweep in zn tas :') )

Eigenlijk best raar dat jongens niet 'mogen' paardrijden en dat dat raar of anders is...

haha ja maar je weet dat er nog veeel meer dingen zijn die je met zwepen kan doen :P
ik had ook 3 jongens in mijn paardrijles, nu nog 2 naja 1 man en een vriendje van..
vinden het hardstikke leuk!