Sabinee__ schreef:Lekker zelf weten toch?
Het is mijn vriend.
En ik maak mij er heel veel zorgen om. Ik kan met hem overal over praten, behalve over dit. Hij vindt dat ik gigantisch overdrijf. En wordt boos als ik erover begin.
Hij verdedigt zich dan met het feit dat dit 'alleen op feestjes' is. Maar soms is er elk weekend een feestje. En als doordeweek iemand langskomt, of als hij muziek luistert (hij is een groot muziekliefhebber) wil hij ook 'ontspannen' door een paar glazen te nemen. Op den duur moest ik vrijwel altijd de bob zijn. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik duidelijk gemaakt geen taxibedrijf te zijn. Waarop hij verkondigde dat hij een feestje niks aan vind als hij niks kan drinken. Of ik er niks aan vind, is blijkbaar niet belangrijk.
Begrijp me goed, het is een super, super lieve jongen. Alleen om dit, maar ik mij heel veel zorgen.

3 liter pure jenever op een avondje en geen kater/minimaal doodziek zijn geloof ik niet zo in....

Ik ben weleens zover heen geweest dat ik het verschil tussen jenever en water niet meer proefde....

Me to