Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sorry Lindy
Wat voor dingen zijn dat dan? 

rocymax schreef:Nee, geldgegevens, ruzie, familiegeheimen zou ik niet op internet zetten. Maar onze belevingswereld is toch iets anders, ik zie een paard en hond nl wel als intens priveleven, en misschien ligt daar wel juist het verschilletje in benaderen![]()
Oh mensen, Ik wil wel nog even openlijk mijn excuus aan Lindy aanbieden,want wat ik schreef was iig echt niet persoonlijk bedoeld of een aanval, ben een beetje emotioneelSorry Lindy
Tendance, ik wist helemaal niet dat sommige dingen wettelijk helemaal niet op internet mogen staan.Wat voor dingen zijn dat dan?
Masada schreef:Ik denk dat diegenen die zo nodig over zichzelf schrijven het toch een roep om aandacht is.
Er zijn ook mensen die op zoek zijn naar erkenning. Ik heb wel eens met verbazing bevallingsverhalen zitten lezen. En een hele hoop bokkers reageren daar nog op ook. Ik vind het eigenlijk een tekort aan eigenwaarde om zoiets te moeten delen met vreemden op een forum.
Je kunt je wel interessant willen voordoen op een forum maar als je de bevestiging van anderen hiervoor nodig hebt, en dat heb je omdat je blijkbaar de behoefte hebt om over jezelf te schrijven, dan ben je eigenlijk heel zielig. Tenminste, zo zie ik het.
Lindy1982 schreef:Mijn ervaring is mensen die het het hartst roepen het niet doen..
de stille zijn het gevaarlijkst..
Lindy1982 schreef:Lief van je rocymax..
Moet zeggen heb ook een inslaap topic van mijn paard wat heel gruwelijk is gegaan..
Lindy1982 schreef:Klopt omdat het op mij werd gericht terwijl dat niet mijn intensie was..
Heb zelf ook een topic van mijn overleden paard..
alleen zou bijv mijn hypotheek gegeven oid niet op het internet zetten dat gaat mij echt veelste ver..
Net als over iemand anders kletsen of zwart maken..
Dat gaat mij te ver..
Ikzie mijn paard niet als een intens prive leven ..
Bedoel geld zorgen oid zou in mijn beleving tussen 4 muren horen en bij de bank ..
maar er zijn ook mensen die er anders over denken..
Ben dan gewoon benieuwd hoezo ze dat wel op het i-net gooien etc
Tendance schreef:Maar als je het dan anoniem wil doen, doe het dan ook anoniem....
Ze denken misschien anoniem te zijn, maar zijn dit echt niet. Als je het anoniem wil doen ga dan hulp zoeken van iemand met een geheimhoudingsplicht.
Natuurlijk bepaald iedereen zelf of hij of zij iets op internet zet en erger ik me daar niet aan, maar of het slim is, dat is een 2e.