Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
k4tink4 schreef:Tjee, ben je even een uurtje weg om op tv vriendlief te bekijken en zit je op 2 pagina's! Heel fijn meiden!
Bizar om te lezen dat je bij diëtistes dus niet altijd baat hebt. Ik eet gewoon gezond en genoeg en ik val alleen maar af.
'T Gekke is dat ik veel last hebt van obstipatie en je daardoor dus misschien wel zwaarder zou moeten wegen? (even logischerwijs bedacht)
Ook lees ik verhalen van meiden die langer zijn dan ikzelf ben, en toch nog minder wegen. Ben blij dat we elkaar op deze manier een beetje gevonden hebben.
Ik heb trouwens na mijn post net nog heerlijk 2 koppen groentesoep met 2 sneden bruin brood op.
Verder heb ik een zeer gevoelige maag, waardoor ik niet teveel vetten en zuren mag. Omdat ik dan last krijg van brandend maagzuur, in zo'n verre mate dat het mijn maag-darmkanaal aantast. Ik mag dus eigenlijk helemaal geen friet e.d., maar eet het toch! Omdat het lekker is, maar zeker omdat het je het idee geeft dat je er van zou aankomen.
Eigenlijk zit ik zelf wel prima in mijn vel, maar zijn het meer de opmerkingen van buitenstaanders die me raken. Dat ik te dun ben, of te mager. Vooral toen er bij "oh oh Cherso" de volgende opmerking werd gemaakt werd ik wel even onzeker: ,,Als je geen voeten had, zou je dan sokken dragen? Nee.. Waarom draag je dan wel een BH als je geen tieten hebt??!!''.
Gelukkig heb ik wel billen en ben ik zeer gelukkig dat ik een billenman aan de haak geslagen heb, maar word toch onzeker als ik hem stiekem naar een mooie vrouw met borsten zie gluren.
Misschien moeten we maar naar de HK verplaatst worden, zodat we meer kunnen delen over onze voedingspatronen en eventuele vorderingen?
RoosIris schreef:daantjuh96:
Lichte boten of zware boten hebben vrij weinig invloed op je gewicht. Het verschil tussen lichte en zware botten is niet meer dan 2 kilo.
Iemand van 100 kilo en een lengte van 1.50 kan ook lichte boten hebben. net als dat iemand van 1.80 die 35 kilo weg zware boten kan hebben.
Je BMI is 15 en dat is ondergewicht.
phormicola schreef:Wat jullie nodig hebben zijn koolhydratenVet eten betekend idd meer verbranding.
Dus veel pasta, brood, rijst, aardappelen, fruit etc.
Ook wil ik graag weten wat jullie dan zoal eten per dag. Maak eens een lijstjeVaak zie je dat dunne mensen toch systematisch minder eten dan dikke mensen. Dikke mensen dénken dat ze minder eten, maar ze eten voornamelijk kleine hapjes die je makkelijk weer vergeet. Dunne mensen doen dit over het algemeen niet
Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes