Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:22

Krijg echt de neiging om het ook maar eens te proberen ;)

Juuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:36

wow, anderhalve centimeter? waarom zouden mensen uberhaubt nog borstvergroting nemen als jullie laten zien dat dit werkt! ik ben heel benieuwd naar het vervolg :D

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 23:07

Anouska15 schreef:
Hier een update! Ben nu een weekje bezig en probeer overdag er zo veel mogelijk aan te denken. Heb vandaag weer opgemeten en mijn omvang is nu 1,5 cm meer. Hoe gaat het bij jullie tot nu toe? al verbetering, of veranderingen? Ik ben benieuwd!

Wow goedzo, jij gaat hard! Ik voelde wel dat ze bij mij iets voller werden en dat ik een paar groeisteekjes had, maar nu denk ik er weer wat minder aan en blijven ze een beetje hetzelfde.
Ik vind het nu lastiger om het me in te denken op een of andere manier.

Misschien komt het omdat ik eindelijk mezelf helemaal had geaccepteerd en m'n onderbewustzijn doorheeft dat het niet heel nodig is om me goed te voelen ofzo? :')
Ik noem maar iets geks..

Ik ga me er weer hard voor inzetten! Had pas even gemeten maar nog geen extra centimeters, ik moet er gewoon vaker aan denken denk ik. :D

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:09

Ja omvang hè, dus valt nog niet heel erg op. Ben er per dag ook wel veel mee bezig hoor. 20 x per dag:p ofzo. Zit nu op de 82.5 cm, daar mogen nog heeeeeel wat centimeters bij;) zet hem op meiden!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 23:48

Oke, ik ben benieuwd!

Ik vraag me trouwens af: wanneer je er niet meer aan denkt, zou het dan op den duur ook weer gaan 'slinken'? :Y)
Of zou het dan 'groter blijven'?

Hoewel 5 min per dag onderhoudsmeditatie ook niet heel erg is, haha xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:27

Nou daar komt die kerel dan lekker op tijd mee... ik ben die 4600,- al kwijt -O-

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:28

Lamar schreef:
Nou daar komt die kerel dan lekker op tijd mee... ik ben die 4600,- al kwijt -O-

Aanklagen die hap! :))

Anouska15

Re: Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:29

Inderdaad aanklagen! Ben nu wel echt benieuwd hoe het bij andere gaat en of als ok stop het hele zaakje gaat hangen. Werd vanochtend wakker met vreselijke spierpijn in mn borsten!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:35

Er waren ook onderzoeken waar mensen onbewust veel slapper de meter vasthielden. Ik blijf er een beetje kritisch naar

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:46

Oh dat zal ook best zo kunnen zijn inderdaad! Heb ook niet een hele goede meetlint moet ik zeggen. Dus had al expres 1,5 gezegd zat namelijk rond de 2 cm meer, maar heb het bescheiden gehouden;) wordt nu wel gek van die spierpijn:(

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 23:51

Zou het kunnen dat dit creatief visualiseren iets spiritueels heeft zegmaar? Toen ik namelijk ging googelen hierop, kwam ik ook uit op meer zweverige dingen dan alleen een borstvergroting (bijv dat je de toekomst kan sturen door het je in te denken enzo). En over energievelden enzo.

Ook heb ik al een week een soort druk op m'n hoofd wat af en toe komt opzetten, met een soort tintelingen. Dacht eerst dat die tintelingen kwamen omdat ik pas ziek was geweest, maar toen ging ik googelen op die klacht. Volgens internet zou stress deze klachten veroorzaken, maar ik kwam ook op een paar vreemde resultaten over mensen die juist een fijne tinteling in hun hoofd hadden (had met iets spiritueels te maken).

Zomaar een gedachte van me hoor, maar zou dat hier niet mee te maken kunnen hebben? :oo

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 23:54

Volgens mij heeft dit creatief visualiseren niks met spiritualiteit te maken. Misschien als je er zelf meer achter zoekt haha, dan wel :P

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 07:49

Ik heb geen idee of het daar wat mee te maken heeft, geloof helemaal niet in dat soort dingen. Geen idee waarom ik dan wel in die visualisatie geloof. Maar je toekomst "voorspellen", nee geloof ik niet zo in. Over die tintelingen geloof ik dan weer wel, jij maakt dan een soort eigen drugs aan in je lichaam. Waarom zou dat niet kunnen als je lichaam ook adrenaline en alcohol aan kan maken.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 23:33

Okee, nee ik geloof ook niet in toekomst voorspellen enzo, en ik wil ook niks met energievelden te maken hebben ;)
Maar vroeg het me af, aangezien ik bij google op wel zweverige dingen uitkwam als ik op 'creatief visualiseren zocht'. Je hoort ook weleens over negatieve energie en dingen, ik denk misschien komt het daardoor dat ik hoofdpijn krijg. Ik wacht nog even af, kan het natuurlijk makkelijk uittesten of die hoofdpijn daardoor komt of niet. :)

Hoe gaat het verder bij jullie met visualiseren? :)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:47

Ik ga fantaseren dat al mijn vet uit mijn lichaam loopt en ik dus heel mooi slank word. Ik ga ook fantaseren/visualiseren dat ik langer wordt. Nu kijken of het werkt, het experiment gaat...

NU in!!

Vol verwachting klopt mijn hart, welterusten!

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:56

Haha dat is de juiste instelling. Ik zat gister op +4 cm. En de meetlint echt strak. Mn vriend hsd het gister toevallig over visualiseren over dat je zelf je toekomst bepalen kan, dus ik zei dat ik al 1,5 week aan het visualiseren was met mn lichaam maar dat hij er zelf maar achter moest komen wat er veranderde, toen zei hij gelijk je borsten, en dat ze vanmiddag al groter voor hem leken. Dus ik zei ja dat zeg je nu omdat ok zei dat ik er mee bezig was, miaar hij zweerde van niet. Hier gaat het dus super! Heb nu sinds 3 dagen ook geen spierpijn in mn borsten meer.:)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 09:35

oeh dat gaat goed! :)
misschien moet ik er toch maar weer meer aan doen, haha :p

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:50

Ik ga dit even in de gaten houden, was namelijk al bezig met de eerste stappen richting kliniek.....zou toch wat zijn als ik op deze manier ook resultaat krijg en mijn spaarcenten in een leuke vakantie kan stoppen.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 19:48

Iemand nog resultaten geboekt? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:51

Kijken jullie wel uit dat jullie niet ongemerkt meer gaan eten en dus in het geheel dikker worden?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:55

Bij mij is er een halve centimeter af juist :')

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 20:43

Ik was juist bezig met afvallen en ben slanker geworden haha, dus daar ligt het niet aan. ;)
En heb in verhouding wel ietsje meer voorgevel dan eerst, alleen ben niet heel actief met dat visualiseren. Of ik vergeet het, of ik vind het te lang duren. :P

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 15:53

Nog mensen die vorderingen hebben geboekt? ;)

Ik ben weer begonnen, het helpt wel iets alleen het gaat heeel langzaam. :P

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 14:31

Ik doe ook mee :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:28

Brainless schreef:
\Zelfs als je een parkeerplaats wil, moet je alleen maar voorstellen dat er gelijk iemand wegrijdt als jij de straat inkomt en het gebeurd.

Raar maar waar, maar als ik een parkeerplaats oprijd, denk ik van tevoren "Er is altijd een plaatsje voor mij" En serieus, ik heb nog ALTIJD een plaats gevonden, iemand die net wegreed of toevallig een leeg plaatjes en dat terwijl de rest vol staat :j

Ik geloof wel in dat postieve denken en dat het dan ook gebeurd.
Hetzelfde als het negatief is en het dan wel gebeurd :j