Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Susyb schreef:Eleionomae schreef:ik had ook zo'n periode dan moest ik elke keer aan mn pink likken
echt een soort dwangneurose gewoon. Dus dat heb ik mezelf hardhandig afgeleerd :+
pink ge-amputeerd?
) Balou_k schreef:MyLittleLove schreef:Ik heb eens gehoord dat je als je vaak met een rietje drinkt, je net zo'n mondje krijgt als dat je rookt.
Wat voor mondje krijgen rokers dan.. Mijn mond is toch normaal hoor..
ohh en ts ik heb er ook nog nooit van gehoord zelf heb ik ook wel een van die Dwang gevallen.. Vooral toen ik klein was zoals hier boven, nu soms met domme dingen maar blijft niet lang een die wel is blijven steken is als ik een dvd kijk dat ik vaak terug spoel en 5 keer hetzelfde kijk omdat ik mezelf wijs maak dat ik het niet goed volg.. Kan mezelf dan ook echt niet inhouden, 
ja door mn vriend maar die vind het wel grappig geloof ik.Balou_k schreef:MyLittleLove schreef:Ik heb eens gehoord dat je als je vaak met een rietje drinkt, je net zo'n mondje krijgt als dat je rookt.
Wat voor mondje krijgen rokers dan.. Mijn mond is toch normaal hoor..

Oftewel zo'n rimpelmond. Zo lelijk! Soms zie je echt mensen van 20 ofzo (die dan iedere dag 2 pakjes wegroken en die zijn helemaal strak in hun gezicht, maar hebben dan wel zo'n smoel eronder 
)