InekeH87 schreef:Ben nu mijn kasten aan het plunderen op zoek naar drinken met minimaal zoetstoffen of suiker. Tot nu toe heb ik dit gevonden:
Chocomel halfvol, 12g suiker per 100 milliliter en geen zoetstoffen. 76 Kcal / 100 ml
Menthol siroop, 74 g suiker per 100 milliliter en geen zoetstoffen. 74 Kcal per glas en als mijn frans goed genoeg is moet dat evenveel zijn als een glas vruchtensap
Grenadine siroop, 77 g suiker per 100 milliliter en geen zoetstoffen. 39 Kcal / 100 ml
Cassis siroop, 75 g suiker per 100 milliliter ook geen zoetstoffen. 39 Kcal / 100 ml
Dubbeldrank, 12,8 g suiker per 100 milliliter, geen zoetstoffen. 55 kcal / 100 ml.
Zucht dat wordt water drinken. Chocomel bevat trouwens wel veel meer caloriën dan ik dacht.
Je moet niet op die calorieren gaan letten. Als je daar op gaat letten, heb je helemaal niets meer wat volgens jou nog goed is. Je hebt juist je calorietjes nodig! Je verbrand de hele dag door, zelfs als je zit en niks doet. (zelfs slapen) Dus ik zou zeggen, neem gewoon van dat drinken, kan echt geen kwaad.
Al vind ik jou eetpetroon wel een beetje erg zeg hihi

.
maar het is zo leker