Heb net maar vast twee pijnstillers gepakt, weet eigenlijk niet of ik al iets mag drinken, vast niet, maar ik wilde het niet net als de vorige keer.
Hij had de vorige keer al gezegd dat hij maar 3 kanalen had gevonden en nu bleek op de foto idd dat hij nummer 4 niet had gevonden, maar dat die er wel zat. Om die reden had hij eigenlijk ook verwacht dat ik binnen een week na de vorige behandeling met veel pijn weer op de stoep zou staan

Als het goed is heeft hij die wortel nu wel gevonden en te pakken gehad. Inmiddels is alles opgevuld en zit ik dus weer thuis. Als het goed is moet de pijn nu wel snel wegtrekken.
Het vijltje had hij niet meer gezien op de foto, dat is ie dus waarschijnlijk ergens anders kwijt geraakt, iig niet in het kanaal.
We zullen zien

Is begonnen met een hele diepe vulling 3 jaar geleden. Al die tijd niet kunnen eten met die kiezen (de kies er voor zelfde verhaal), na het verwijderen van mn verstandskies is dat beter geworden en kon ik langzaam weer wat gaan kauwen met die kant, als het maar zacht was. En nu dus 4 weken geleden kon ik niks meer. De zenuw is zich waarschijnlijk 'bedreigd' gaan voelen door de diepe vulling en so on.