Niet meer kunnen uitslapen, what to do?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Re: Niet meer kunnen uitslapen, what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 17:34

Hond en kat mogen niet naar boven (en die zitten apart met de deur dicht), en volgens mij hebben we hier geen ratten of muizen lopen....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:41

Slaapwandelen heb ik nooit gedaan, dus kan me daar ook niets bij voorstellen.
Een vriendin van mij wel :+ Toen ze jonger was ging ze regelmatig tijdens haar slaap uit wandelen en plaste geregeld in de wasmand ipv in de wc.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 18:02

Cayenne, echt waar? :oo
Nou, ik zal eens op de 'kleintjes' letten (muizen of andere ongedierte := )
Ik kan wel roepen "Hier loopt dat niet!" maar... Dat is enkel om mezelf gerust te stellen O:)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 07:46

Lees even mee omdat ik me er ten dele wel in herken maar ik word wakker door externe factoren, mijn man staat namelijk rond 5.30 op en ik word daar ook altijd een beetje wakker van. Omdat ons dochtertje ook wakker wordt (14 maanden is ze) en dan wat blijft pruttelen kan ik niet echt meer slapen, terwijl mijn normale opsta-tijd als ik gewoon kan slapen tot ik zelf wakker word een uurtje of half 8, 8 uur is. Wat ik nu doe, heel erg, is de slaapkamerdeur dicht (die staat normaal open zodat ik de kleine goed kan horen) zodat ik toch nog even rustig kan liggen. Soms val ik dan toch nog in slaap tot een uurtje of 7.

Muizen heb ik ooit in huis gehad, toen ik voor het eerst op mezelf woonde. Was een oud huis naast de bakker en boven de groenteboer dus dat wil wel. 's Nachts kon ik ze gewoon horen lopen, brrrrrrr. Ik ben ook een keer wakker geschrokken, weet zeker dat ze op mijn bed liepen. Blijf jezelf maar gerust stellen engeltjes, dat werkte bij mij op een gegeven moment ook, al moet ik zeggen dat ik ze niet heb gemist toen ik eenmaal verhuisd was.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 08:03

Vanochtend was ik om 05:21 wakker, praktisch dezelfde tijd dus als gisteren en ik sliep pas om 1 uur.
Ik hoop maar dat het me vanzelf gaat opbreken en dat ik dan weer beter doorslaap, maar voorlopig lijkt dit m'n ritme :+

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 08:09

Ik ken het.. Mijn vriend moet om kwart voor 8 eruit, gaat zich klaarmaken voor werk *ondertussen dommel ik nog ff weg*, voor dat hij gaat geeft hij mij een kus, en whop ik ben klaar wakker. Geen haar op mijn kop die bedenkt, Hee Stefanie is moe, laten we haar in slaap wiegen.. Nee, mijn lichaam mag mij niet, en zorgt dat ik gewoon klaar wakker ben..

Misschien een magische kus die mij wakker houd?

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 08:12

Als ik zo vroeg wakker ben en ik kan niet slapen, dan lees ik altijd even uit een boekje of ga naar de toilet. Dan draai ik me om en denk ik: hoop dat ik kan slapen, anders lig ik nog lekker even. :D Bij mij werkt het meestal wel.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 07:53

Mmh, vind kwart voor 8 toch duidelijk een heel andere tijd als 5.30....dat is toch een mooie tijd om op te staan? Als je dan nog moe bent is er volgens mij iets anders mis, of trek ik dan overhaaste conclusies?

Ik blijf inderdaad vaak ook nog even dommelen, lekker liggen met mijn ogen dicht. Meestal lukt het dan nog wel om even in te dutten. Vanmorgen niet, om iets over 6-en was het feest in de kinderkamer en was mevrouw klaarwakker. Moeders nog niet, ik had gisteren slaapdienst gehad en dan slaap ik altijd maar een paar uurtjes dus ik kon een beetje langer uitslapen wel gebruiken vandaag......

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 08:11

Zo, ik werd vanochtend al om 03:17 wakker :oo
Dat was me echt iets te vroeg :+ dus ik ben gewoon blijven liggen en rond 05:30 weer in slaap gevallen om er om 08:00 uit te gaan.
Ben nog helemaal verdwaasd dat het al zo laat was toen ik weer wakker werd _O-