Hunkemöller Maximizer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: Hunkemöller Maximizer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 20:02

Focussed, zijn die van Primark echt hetzelfde. Die heb ik ook wel eens gevoeld ;) En ook die met water (ofzo) erin, hahahaha.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 20:09

Ik weet niet precies hoe de Hunke eruit ziet van binnen, heb hem alleen gevoeld bij een vriendin (:') )

Maar qua hoeveelheid vulling zijn Primark, Hunke en VS hetzelfde.
VS heeft wel een andere manier van vulling, dus niet 1 geheel wat onderin zit, maar een bult onder je borst en een bult naast je borst, waardoor het echt naar boven en binnen wordt geduwd. Of dit ook zo is bij de Hunke weet ik niet.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 23:10

die van de primark zijn perfect!
totaal geen problemen mee en een stuk goedkoper dan bij de hunkemoller!
Ik vind trouwens bij de primark zit er ook niet alleen een bonk onderaan maar ook aan de zijkant waardoor het goed gevormd word!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:11

Nou ik heb hem vandaag aangehad, zat echt gruwelijk strak. Het werkte wel, maar het zat niet comfortabel. En inderdaad zoals de meeste al zeggen, de verschillen van zo'n bh en dan in bikini is da ineens schokkend :')

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 00:27

Ik heb hem ook aangehad en ik heb het idee dat je borsten afsterven als je de BH een dag aan hebt, dat ding zat strak! Misschien een maatje te klein gepakt ofzoo, ik heb eigenlijk altijd een kleine C en ben er tevreden mee ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 01:14

ik zag ze niet bij de primark laatst :')
En ik ben eigenlijk wel benieuwd. Niet omdat ik kleine borsten heb, maar 't zou wel wat beter gevormd kunnen zijn :P Ik vind een normale push-up altijd wel fijn, maar heb nooit het idee dat echt veel effect heeft bij mij :')

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:52

Ik irriteer me ook al een tijd aan die reclame..

Ikzelf heb ook niet veel, maar no way dat ik zo'n bh aantrek. Zo'n eentje van de H&M vind ik al vreselijk zitten en nep, laat staan die van de primark/hunkemoller.. En inderdaad, heeel leuk als je ineens een bikini aanmoet.

Voor degene die wel zo'n bh dragen: Waarom? En zit het wel fijn :') ?

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:27

ik heb die van de honkemoller laatst ook gepast (uit nieuwsgierigheid)... tsja hoe zat het.. uhm raar :') dus ik denk trek even shirtje er overheen aan om te kijken hoe het staat, maar het klopt niet voor mijn idee :P het geeft voor mij een heel raar beeld :P

misschien dat ik het ooit nog eens koop als alles op een gegeven moment gaat hangen.. maar voorlopig niet :P

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 13:47

Ik denk dat ik van de week toch maar eens ga kijken. Ben wel erg nieuwsgierig O:)
En aangezien ik maar een klein B-tje heb, wil ik wel eens zien wat het doet.

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:44

Ik heb hem gister in de winkel gezien en mij lijkt het niks :p
de hele cup zit vol met vulling, dus vandaar...

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:54

Ik hoef eigenlijk geen maat F opeens. :P Maar zou hem best eens willen passen voor de grap. :P

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:29

Haha met mijn kleine C zou ik het nog wel eens willen proberen. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:34

Dan liggen je borsten op het nachtkastje, ja zeker zeer charmant!

Ik geloof nooit zo erg in dat soort dingen, ga er dus ook niet heen om te kijken of het wat is.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:21

Ik ben meestal wel van dit soort dingen, maar dit was mij zelfs to much. ;) Ik heb em woensdag in de winkel even bekeken en daar heb ik het bij gelaten.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 15:06

Haha, ik heb m nog niet geprobeerd..
Misschien ga ik dat nog wel doen, gewoon voor het idee.
Die kussens lijken mij niet erg fijn hoor..

Zo opgekropt en erin gedouwd!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:33

Ik ben vanmiddag even langs de hunkemöller gelopen en heb even aan de bh's gevoeld, maar het leek me toch maar niets. Jeetje wat een kussens!

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:55

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:03

Mas schreef:
Het lijkt mij ook niks,
echt zo'n ding waarbij je borsten zo hoog opgeduwd worden dat je idd zo'n hele rand ziet zitten van een stuk borst wat erbovenuit komt...

Als hij goed past in principe niet lijkt me.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:08

Ik vind het geweldig dat dit soort dingen bestaan, aangezien het heel fijn is om te beseffen dat ik ook eens een keer iets NIET nodig heb. :o (Gewoon een flinke C :j )

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:11

Vriendin had hem een keer gepast, en hij zat voor geen meter (op de manier van raar zittend, niet perse op demanier van niet lekker zittend)

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:57

Ik heb deze bh zelf, ik vind hem wel heerlijk zitten!
Ik heb hem gekocht puur voor het uitgaan omdat ik het dan mooi vind dat ik eens wat meer heb, zodat bepaalde jurkjes/blousejes net wat mooier zitten.
Ik vind hem heel stevig, en ik zie, ook onder een strak shirt, geen rand dat je borst over de bh puilt ofzo hoor!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 20:04

Ik heb zelf niet heel veel en met kleding aan lijkt het nog minder, dus ik draag 9 van de 10x push-up bh's. Mijn ervaring is dat het echt per type bh anders is of het mooi valt of niet. Sommige duwen ze op een onnatuurlijke manier omhoog, dat ze echt op een verkeerde plek lijken te zitten, andere zorgen voor punt-tieten (had madonne dat niet 30 jaar geleden?). Maar soms tref je er eentje die perfect zit :j Maar de enige manier om daar achter te komen, is door hem aan te trekken.
Een van de goedkoopste victoria's secret bh past mij bijvoorbeeld perfect, terwijl hun nieuwe "perfect voor iedereen ongeacht je cupmaat" serie totaal verkeerd zit (aan de voorkant openstaan terwijl er richting oksels vannalles uitpuilt). Het hangt er maar net vanaf hoe je gevormd bent :)

De eerste kerel die het opvalt als de bh uit gaat, moet ik nog tegen komen trouwens, volgens mij is dat wel het laatste wat opvalt of waar ze aan denken op zo'n moment :D

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 01:12

Ik heb de Bh!
Hij zit echt heerlijk hoor, en je krijgt er ook echt een mooier decolotte van haha :D

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 14:25

Ik zag ook de hele tijd die reclame op bokt en ben toen maar even langs gegaan
ik vind hem prima zitten, niks mis mee. Als je een shirtje of hempje aan hebt lijkt het maar 1 cupmaatje te schelen, je ziet het wel maar niet heel erg. Als je gewoon alleen met de BH staat scheelt het echt wel 2 cupmaten. Ik heb de panterprint meegenomen en draag hem ook gewoon overal bij omdat hij ook nog eens veel steun geeft (bv bij het rijden of hardlopen)
Ik vond het wel heel erg opvallen als ik dan weer gewoon een normale BH aan had dus ben eergisteren weer gegaan voor een simpele zwarte maximizer. Op de een of andere manier zitten de witte en de zwarte veel stugger dan de zebra en panterprint.

Op de foto bij de reclame ziet het er inderdaad wel raar uit maar ik denk dat dat meer is omdat het model in principe niet echt een maximizer nodig heeft ...

Hier had je trouwens maximizers in AA, A, B én C.
Online heb je van AA tot D.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 14:36

Van de week de Hunkemoller ingelopen om dat ding te voelen. Was wel nieuwsgierig geworden. Maar nee hoor, die hele cup is zowat gevuld. Moet er niet aan denken.