Edelstenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Edelstenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 08:37

Ik geloof niet instenen, maar ik denk dat iemand wel gevoelig voor apparatuur ed kan zijn.

Een hele tijd lang stond m'n laptop naast m'n bed en ik liet dat ding gewoon aan als ik ging slapen. Hij was dicht, maar ik zette 'm nooit helemaal uit.
Ik kreeg last van migraine en de bijbehorende misselijkheid, maar ook diarree en een soort van adrenaline gevoel de hele dag lang.
Ik had er nooit bij stilgestaan dat het die laptop weleens kon zijn. Feit is wel dat toen ie naar de woonkamer verhuisde het allemaal wel een stuk beter ging en zelfs toen viel het kwartje nog niet helemaal :') Psychisch is dan volgens mij vrijwel uitgesloten

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:05

even voor de duidelijkheid: ik stelde de vraag naar het placebo-effect ook niet omdat ik alle para/pseudo-wetenschappen per definitie klinkklare onzin vind hoor. het is gewoon dat de reden waarom iets wel helpt soms iets anders ligt (of redelijkerwijs iets anders zal liggen) dan 'believers' aanhalen. ik heb het gewoon moeilijk wanneer argumenten in de zin van 'je moet er in geloven' gebruikt worden. Dat kom je bij de traditionele religies nl ook vaak tegen en dan wordt de dialoog op slag een stuk moeilijker.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 16:17

Iemand zei dat 't kwakzalverij is. Wat vind je dan van acupunctuur? Een eeuwenoude techniek die, op mijn biomedische wetenschappen opleiding in ieder geval, beschreven wordt als onzin.
De mevrouw waar ik geweest ben, heeft zeker een opleiding gehad, niet zweverig of wat dan ook. Gaat allemaal over energieën in je lichaam enzo.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:20

Ik heb zelf mogen ervaren wat acupunctuur met je doet, en ook serieuze reacties van mijn lichaam op de naalden gehad...dus iedereen die er sceptisch tegenover staat...gewoon laten behandelen :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 16:28

Ik heb dezelfde ervaring inderdaad :j En sowieso, acupunctuur wordt al zo ontzettend lang gebruikt. Als het dan niet zou werken/kwakzalverij zou zijn, waren we daar toch allang achter.

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:44

Shungit mineraalsteen is ook een soort steen die goed ingezet kan worden. Niet alle stenen kunnen met water gereinigd worden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 01:06

_Tara_ schreef:
Ik heb dezelfde ervaring inderdaad :j En sowieso, acupunctuur wordt al zo ontzettend lang gebruikt. Als het dan niet zou werken/kwakzalverij zou zijn, waren we daar toch allang achter.

Meten is weten.
Een chirurg kan bepaalde aandoeningen opereren zonder narcose, als acupunctuur wordt gebruikt om de pijnprikkels uit te schakelen.
Maar hey, de farmaceutische indrustrie wil dat liever niet zien. Kost ze uiteindelijk veel te veel geld. En aanzien....dreun voor het ego, whatever....
It's all about the money....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 08:14

Beetje hetzelfde idee of dat de farmaceutische industrieen ons wel medicijnen geven welke ons echt beter maken of zo net niet waardoor we het langer moeten gebruiken = farmaceuten verdienen meer geld.

Ik wist dat overigens helemaal niet, dat ze bepaalde dingen kunnen opereren zonder narcose. Is toch veel prettiger dan al die kunstmatige rommel in je lijf om je in slaap te houden...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 17:36