Wat te eten na een chirurgische ingreep.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steph86

Re: Wat te eten na een chirurgische ingreep.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 23:02

Jessica,hij lust geen kaas en liever creatief en gezond dan dagen op vla en soep.
Hij is gehecht en behalve 1 gat (plek waar zijn voortand zat) heeft hij dus geen gaten.

@hier,

[***] is net wakker geworden van pijn in zijn mond,hij mocht weer een zetpil hebben dus die heeft hij gekregen.
Vanavond heeft hij een halve kom tomatensoep en 2 pannekoeken gegeten,drinken en ijsjes gaan hem ook goed af.
Tandenpoetsen vond hij ook helemaal prima,ditmaal heb ik het wel met een gewone tandenborstel gedaan ipv de elektrische,leek me toch wat prettiger voor hem.
Wat ik ook sneu vind: hij heeft nog maar 4 tanden in zijn bovenkaak,arm ding......

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 08:36

gelukkig is het goed gegaan met je ventje
fijn om te horen dat hij ook zo goed eet
een klein adviesje ik zou hem gewoon de max aan zetpillen geven per dag want als je pas geeft als hij pijn heeft dan duurt het even voor het werkt
en als je gewoon aan de dosis houd dan heeft hij al een opbouw gemaakt en zit er al wat in zijn bloed waardoor het beter werkt
die tip kreeg ik zelf mee vanuit het ziekenhuis toen ik mijn opeartie had gehad
nou hij heeft nu dan weinig in zijn mondje maar er is nu wel alle ruimte voor de nieuwe tanden om door te komen

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 09:56

DDDMakkink schreef:
gelukkig is het goed gegaan met je ventje
fijn om te horen dat hij ook zo goed eet
een klein adviesje ik zou hem gewoon de max aan zetpillen geven per dag want als je pas geeft als hij pijn heeft dan duurt het even voor het werkt
en als je gewoon aan de dosis houd dan heeft hij al een opbouw gemaakt en zit er al wat in zijn bloed waardoor het beter werkt
die tip kreeg ik zelf mee vanuit het ziekenhuis toen ik mijn opeartie had gehad
nou hij heeft nu dan weinig in zijn mondje maar er is nu wel alle ruimte voor de nieuwe tanden om door te komen

Ik geef hem meestal een ruim half uur van te voren weer een nieuwe zetpil voordat hij daadwerkelijk weer mag, hij mag er max 3 per dag.
De verpleging in het ziekenhuis zei: dan doe je hem er 's nachts weer 1, ik had zoiets van: als hij lekker ligt te slapen dan laat ik hem lekker.
Maar hij werd dus wel wakker, hij was aan het kuchen en trok gekke bekken :+
Maar vanmorgen had ik het idee dat hij het niet helemaal mee gekregen heeft vannacht.
De mondspoeling is een groter drama, hij wil heel slecht spoelen, niet omdat het pijn doen maar omdat de spoeling stinkt ( ik vind het wel lekker ruiken :o )
Hij is nu lekker op school, beretrots liet hij zijn tand en kiezen zien en zijn dapperheids diploma, hij heef geen koorts, is lekker levendig ( tot vervelends aan toe soms) en hij heeft een goede eet en drink lust.

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:07

zo te horen is het een dapper mannetje ;)