Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(en daarna mag ook
) Def schreef:Heerlijk vind ik dit weer! Mijn humeur is 100 procent beter dan in de winter, ik heb het niet constant koud en het is lekker lang licht. Helemaal top. Er mag wel een flinke bui in de nachten vallen voor t gras, maar verder vind ik dit weer fantastisch. Laat het maar lekker zo blijven de hele lente en zomer(en daarna mag ook
)

vind dit zulk heerlijk weer (ok vandaag is het minder..brrr), eindelijk weer jurkjes aan, of shorts, zonder jas naar buiten, bruin worden, zwemmen, strandfeestjes, BBQ, lange zomeravonden buiten zitten en sterren kijken en vooral.. niet steeds lopen rillen! want dat doe ik ongeveer van oktober tot februari/maart!
DDDMakkink schreef:winter is ook duurder zoals stoken van de kachel
je draagt dikkere kleding dus meer wassen(gaat minder in de machine dan dunne shirtjes)
vroeg donker dus meer kosten voor electra
sanne_146 schreef:als die-hard zonaanbidder snap ik TS ook nietvind dit zulk heerlijk weer (ok vandaag is het minder..brrr), eindelijk weer jurkjes aan, of shorts, zonder jas naar buiten, bruin worden, zwemmen, strandfeestjes, BBQ, lange zomeravonden buiten zitten en sterren kijken en vooral.. niet steeds lopen rillen!
daarom zeg ik dat ik het niet snap maarja dat geeft toch verder niks, ik vraag je toch niet om mij wel te snappen? Leg alleen uit wat ik wel zo heerlijk vind aan warmer weer net als dat jij uitlegt waarom je van de winter houdt..Ik denk dat zonaanbidders de kouliefhebbers nooit snappen en andersom ook niet, verder geen probleem toch? Behalve als ze, zoals je eerder ergens zei, boos worden..das raar..Het is wel zo dat je idd in de minderheid bent want de meeste mensen houden wel van lente/zomerweer, tsja dat is nu eenmaal zo..zou me er niet teveel van aantrekken en zelf lekker genieten wanneer het winter is
) Daar word ik dus gewoon een beetje moe van.
!!!