Rotweer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: Rotweer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 20:59

@ liesjecryos: Dat heb ik dus ook... maar als ik in de winter roep dat ik het heeeeeerlijk vind, die kou, die sneeuw, dan heb ik het ook ècht niet goed gedaan.

@ DDDMakkink: Ja, er wordt hier ook ernstig over "niets kunnen doen" geklaagd in de winter, maar met een flinke laag sneeuw en sneeuw beslag onder de voeten van de paarden kun je echt nog wel heel veel doen!
En al die dingen die jij bedenkt met het "mooie" weer, tja, dat vind ik dus niet. Als ik mijn was buiten hang met dit weer, loop ik helemaal de hele dag te niezen. Ben vegetariër, dus "lekker BBQ-en" geniet ik ook niet van (helemaal niet als ik in de zon moet staan).

@ SecretLIN: ik heb gelukkig niet de hele dag hoofdpijn, maar als ik langer dan een kwartiertje in de volle zon in de warmte ben, heb ik er wel de rest van de dag last van.

Het is vooral heel vervelend dat mensen boos op je worden omdat je "toch van het warme weer moet genieten!"... Nee, dat doen wij dus niet...

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:40

Heerlijk vind ik dit weer! Mijn humeur is 100 procent beter dan in de winter, ik heb het niet constant koud en het is lekker lang licht. Helemaal top. Er mag wel een flinke bui in de nachten vallen voor t gras, maar verder vind ik dit weer fantastisch. Laat het maar lekker zo blijven de hele lente en zomer :D (en daarna mag ook :P)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:49

Def schreef:
Heerlijk vind ik dit weer! Mijn humeur is 100 procent beter dan in de winter, ik heb het niet constant koud en het is lekker lang licht. Helemaal top. Er mag wel een flinke bui in de nachten vallen voor t gras, maar verder vind ik dit weer fantastisch. Laat het maar lekker zo blijven de hele lente en zomer :D (en daarna mag ook :P)

_/-\o_ _/-\o_

Ik heb liever Lente/Zomer dan Winter..van mij mag de sneeuw weg blijven!

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:58

winter is ook duurder zoals stoken van de kachel
je draagt dikkere kleding dus meer wassen(gaat minder in de machine dan dunne shirtjes)
vroeg donker dus meer kosten voor electra
maar natuurlijk is een pak sneeuw ook wel mooi om te zien
alleen niet als het gaat dooien dan word het een grote blubber zooi

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:38

Je kan weer opgelucht adem halen TS, het is koud buiten :brr: :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:44

Ik hou ook van de zon...
Heerlijk buiten zitten, leuke dingen doen, lekker het zonnetje die brand op je gezichtje...
En omdat het dan zo warm is, is het een mooi excuus om zo min mogelijk te doen :+
Lekker op het terras zitten, beetje vissen, naar het strand, lekker BBQ-EN.

Nee ik heb liever dit weer dat de winter... vind het al balen dat ik vandaag stukken minder is.

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:22

ik vind het ook fris hoor
geef mij het weertje van afgelopen zondag maar 8-)

Anouk146

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:22

als die-hard zonaanbidder snap ik TS ook niet :P vind dit zulk heerlijk weer (ok vandaag is het minder..brrr), eindelijk weer jurkjes aan, of shorts, zonder jas naar buiten, bruin worden, zwemmen, strandfeestjes, BBQ, lange zomeravonden buiten zitten en sterren kijken en vooral.. niet steeds lopen rillen! want dat doe ik ongeveer van oktober tot februari/maart!
maarja als je er niet van houdt en zoveel om sneeuw geeft, nooit eens gedacht aan emigreren naar een land waar je dat hebt? Ikzelf wil ook weg, maar dan naar een land waar het altijd 20+ graden is , NL is voor mij juist te koud het grootste deel vh jaar :P

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 22:51

DDDMakkink schreef:
winter is ook duurder zoals stoken van de kachel
je draagt dikkere kleding dus meer wassen(gaat minder in de machine dan dunne shirtjes)
vroeg donker dus meer kosten voor electra

Tja, maar ik heb in ieder geval geen hoofdpijn... %)
Ik vind het heerlijk in een dikke trui op de bank kruipen. Een (ver)warm(d) huis in komen na lekker buiten in de kou (dik aangekleed) bezig te zijn. Wat ik al eerder aangaf, ik kan gewoon niet tegen de warmte. Ik kan mijn warmte niet kwijt en ik kan mij niet kleden op de warmte. Wel op de kou. (Lekker zelfs!)

sanne_146 schreef:
als die-hard zonaanbidder snap ik TS ook niet :P vind dit zulk heerlijk weer (ok vandaag is het minder..brrr), eindelijk weer jurkjes aan, of shorts, zonder jas naar buiten, bruin worden, zwemmen, strandfeestjes, BBQ, lange zomeravonden buiten zitten en sterren kijken en vooral.. niet steeds lopen rillen!

Kijk, dit bedoel ik dus. Mensen snappen niet dat ik niet van warm weer houdt, maar ik moet wel snappen dat zij niet van koud weer houden. Ik trek graag een dikke, warme trui en/of jas aan, ik loop niet graag met blote benen zoals shorts of jurkjes, zwemmen doe ik wel in een zwembad, bbq vind ik niets aan (ben ook nog eens vegetariër), lange zomeravonden? Laat het alsjeblieft lekker afkoelen 's nachts, dan kan ik tenminste slapen! En ik loop niet te rillen in de winter, hoor. Ik stap 's avonds lekker onder een warme douche en trek dan lekker een pyama met warme sokken en sloffen aan en kruip op de bank met een kop warme thee.

Ik heb net heerlijk even aan het strand gelopen, echt lekker fris (koud) met een stevige wind! Heerlijk!

Anouk146

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 23:12

oh je hoeft niet te snappen dat ik niet van koud weer houd, dat kun je je dan niet voorstellen net zomin als ik me dan niet kan voorstellen hoe je wel van koud weer kan houden :P daarom zeg ik dat ik het niet snap maarja dat geeft toch verder niks, ik vraag je toch niet om mij wel te snappen? Leg alleen uit wat ik wel zo heerlijk vind aan warmer weer net als dat jij uitlegt waarom je van de winter houdt..Ik denk dat zonaanbidders de kouliefhebbers nooit snappen en andersom ook niet, verder geen probleem toch? Behalve als ze, zoals je eerder ergens zei, boos worden..das raar..Het is wel zo dat je idd in de minderheid bent want de meeste mensen houden wel van lente/zomerweer, tsja dat is nu eenmaal zo..zou me er niet teveel van aantrekken en zelf lekker genieten wanneer het winter is

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 23:29

Daar heb je helemaal gelijk in Sanne! Het is inderdaad dat er mensen zijn die echt boos op me worden als ik in de winter roep dat ik het zo heerlijk vind, die sneeuw. En dan ook mensen die boos worden als ik roep dat ik het pokkeweer vind als het zo warm en zonnig is! (Nee Sas, niet jij! ;) ) Daar word ik dus gewoon een beetje moe van.

Daarom startte ik dus ook dit topic. Gewoon om te zien of er gelijkgezinden zijn en gelukkig zijn die er! Oké, het zijn er (tot nu toe) nog niet veel, maar toch! :D

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 23:32

jeaaaaah ik ben niet de enige... *\o/*
Tis een wonder!!!
Ik haat dit weer... : hoofdpijn, migraine, zweten, warmte uitslag, verbranden, wit blijven, korte broeken, bikini's.. AFSCHUWELIJK!!!.. ik wil weer de winter :)!!!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 23:37

landvrouw schreef:
jeaaaaah ik ben niet de enige... *\o/*
Tis een wonder!!!
Ik haat dit weer... : hoofdpijn, migraine, zweten, warmte uitslag, verbranden, wit blijven, korte broeken, bikini's.. AFSCHUWELIJK!!!.. ik wil weer de winter :)!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :brr: :brr: :brr: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 23:27

Het komt er weer aan... klote weer... :(

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 09:50

Agossie schreef:
Het komt er weer aan... klote weer... :(

Word het koud dan :P
Ben alweer helemaal happy toen ik de vooruitzichten zag _/-\o_