Ik gebruik het eigenlijk nooit. Maar het moest, aangezien ik geopereerd moest worden en ik als ontharingsmanier 'ontharingscreme' opgedragen had gekregen. Dus Veet eronder gesmeerd (wat ik al eens eerder had gebruikt en nooit problemen mee gehad..) en wachten maar... Het begon steeds meer te branden, steeds erger, steeds heftiger. Heb het er uiteindelijk eerder afgehaald dan wat er eigenlijk op de verpakking stond. En jaa hoor, allemaal brandstrepen.
Ik heb er die nacht dikke klodders vaseline onder gesmeerd. Vooral goed vet houden... zodat de huid soepel blijft..
Sterkte!
Suzanne F.
Geplaatst: 04-05-11 15:23
Whahaha ik was vroeger zo stom om mijn wenkbrauwen te doen met veet ontharingscreme, ik durfde toen nog niet te epileren. Resultaat waren verbrande plekken boven mijn ogen, zag er niet uit. Voordeel is wel dat er op 1 plek echt huid weggebrand was en daar nooit meer haar heeft gegroeid.
moonfish13
Geplaatst: 04-05-11 16:01
Ik dacht er een over na vanmiddag gen toen kwam ik dit topic tegen. Toch maar een tube gehaald heel dapper en net op mijn been uitgeprobeerd. Binnen drie minuten lieten de haartjes los en geen brandplekken of geirriteerde huid.