deze meid....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: deze meid....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 15:07

Ik heb serieus ook bijna 20 jaar lang nagels gebeten.
vanaf dat ik het me kan herinneren in ieder geval.
Ben nu 25.
vroeger al talloze malen geprobeerd te stoppen met deze verslaving, maar niks werkte of niks lukte.
heb sinds bijna 3 jaar een vriend en dat was bij mij echt dé druppel.
ik dacht, hij vind mijn nagels vast lelijk o.i.d. en toen ben ik gaan proberen met Byte X etc.
en warempel! het is gelukt! heb nu al bijna 3 jaar geen nagels gebeten :D en ik ben trots op mezelf :D
iedereen dacht altijd dat ik er nooit vanaf zou komen, maar het is gelukt.
toen ze bij mij wat begonnen te groeien ben ik ze 1 of 2x per week een leuk kleurtje gaan lakken.
of figuurtjes o.i.d.
en dat vond ik toch wel mooier dan die verschrikkelijke afgekloven nagels (ook tot bloedens toe en zere vingers)
ik ben nu zelfs zo'n miep die het verschrikkelijk vind als er een beetje van haar nagellak afgebladderd is :+

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 19:27

oepsie ik kijk nu pas weer

KIJK MIJN HANDJES :D :D :D

heb mn velletjes weer weggevijld, heeft 2 dagen gebloed, nu is het dicht, en doet geen pijn meer, leuk kleurtje op de nagels en ze zien der beter uit :D

foto:
Afbeelding

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:03

geloof t of niet maar zo zien mijn nagels er ook uit ongeveer.
en ik bijt niet
maar het zit tussen je oren, je harses maakt je wijs dat je moet bijten, denk aan een reflex als je een bal moet vangen.
als je die reflex nou eens probeert uit te schakelen, jezelf streng toe spreken, nee het mag niet, hand achter je doen en daar laten.
ik heb bytheway heel erg last van het kraken van vingerkootjes iemand tips om er vanaf te komen :)?

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 20:44

Olster4ever schreef:
geloof t of niet maar zo zien mijn nagels er ook uit ongeveer.
en ik bijt niet
maar het zit tussen je oren, je harses maakt je wijs dat je moet bijten, denk aan een reflex als je een bal moet vangen.
als je die reflex nou eens probeert uit te schakelen, jezelf streng toe spreken, nee het mag niet, hand achter je doen en daar laten.
ik heb bytheway heel erg last van het kraken van vingerkootjes iemand tips om er vanaf te komen :)?

dat doet mijn vriendin altijd (fientje1111 ik hoop dat je dit leest)

zij kraakt om het uur haar vingerkootjes, knokkels, nek, rug, en tenen := je word echt gek xD

ik sla der altijd als ze dat doet :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:00

Haha, krijg ook best wat meppen als ik dat doe op school
altijd wel iemand die er niet tegenkan

Vroeger probeerde m'n opa me dit af te leren door te zeggen dat ik reuma zou krijgen.
Maar dit is dus geen waar, da's gewoon lucht tussen je gewrichten :)