Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Maar wat voor resultaat ís resultaat? Afvallen? Conditie opbouwen? Denk dat dat toch per persoon verschillend is..
Volgens mij is de max trouwens ook 3x per week toch? Om je spieren niet te overbelasten moet er toch een dag tussenzitten? Of is dat ondertussen achterhaald?
_Tara_ schreef:Niet vervelend bedoelt maar goede hardloopschoenen kosten toch echt zo rond de 130-150 euro en worden helemaal precies voor jou voeten uitgezocht. Of waren deze in de aanbieding? Dan heb ik niks gezegd
fl0wer schreef:Ik ga zelf 3 keer per week ongeveer 3 km hardlopen met stukjes wandelen tussendoor.
(Ben nog steeds aan't opbouwen).
Het komt neer op ongeveer 40 minuten dat ik onderweg ben, dus dat valt wel mee.
Dure sportschoenen heb ik niet maar wel goede, vorig jaar gekocht bij Actie Sport![]()
![]()
Schoenen hoeven niet veel te kosten, belangrijk is dat het wel "hardloop"schoenen zijn en geen gympen o.i.d. en natuurlijk moeten ze goed passen.
Dure schoenen zou ik pas kopen als je zeker weet dat je het volhoud en/of wanneer je echt veel traind.
Voor 3 X per week 40 minuten vind ik schoenen van 150,- wat overdreven.
Kleding vind ik niet zo belangrijk, als't maar lekker aan m'n lijf zit en als het maar van katoen is.