Dobel schreef:bij ons is het een drama. om een voorbeeld te geven:
Mijn broertje was een paar jaar terug ziek, hij kon niets meer binnenhouden al 2 dagen niet en hij is al veel te dun van zichzelf. Naar de dokter gegaan, dokter denkt een griepje dus ziek maar wat uit. Na nog 2 dagen niks binnen gehouden te hebben en vele kilo's lichter geworden te zijn nog maar een keer naar de huisarts. Mijn broertje werd weer teruggestuurd met de reden... een griepje duurt soms wel even. Na 3x teruggestuurd te zijn geweest kwam het weekend aan en het ging nog niet goed, me broertje begon weg te vallen en kon bijna niet meer lopen van de moeheid. Dus naar de huisartsenpost in het ziekenhuis daar werd hij gelijk in een rolstoel getilt, opgenomen, aan de sondevoeding gelegd en er werd geschokt aan ons gevraagd waarom wij nog niet naar de dokter waren geweest want dit ging absoluut de verkeerde kant op.
Mijn broertje heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen voor een 'simpel griepje' waaraan de dokter niets kon doen.
Dat soort verhalen hoor je wel vaker inderdaad... Zo had een nicht van mij een knobbeltje in haar borst, niks waar ze zich druk om moest maken zei de dokter. Heeft ze toch doorgezet en na een foto bleek dat ze borstkanker had...

) schiet dat dus niet op

En nu ik er weer loop ivm 'niet lekker in mijn vel' kreeg ik ook al de vraag waarom ik niet eerder was gekomen. Maar goed.