Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
. Mag ik vragen hoe het komt dat jij in een rolstoel zit..?
, nu is het niet de bedoeling om er steeds maar in te blijven zitten hoor!)
. Daarnaast komt er nog een krukken houder op, de armleuningen blijven weg, en krijg van de 'spatborden' over mijn wiel en als jassenbeschermer.
) kan ik ook heel makkelijk weg klappen (met een voet).
) om een afspraak te maken voor een reva-arts. Zou dat eerst doen hier in zeeland, maar de wachttijden waren verzot, dus dan maar daar 
) vind het zeker geen lelijke stoel (misschien mede door het kleurtje!) die je hebt!
. Anders grijs of grijs.
.
daarnaast staan er nog koeien en paarden!
!!).
) m'n armen en gezicht zien er goed uit.. de rest is nog niet zichtbaar (veel te erg daarvoor
)

Zal dus 6 weken duren voordat hij binnen is en volledig afgesteld is. Nog maar eens overleggen thuis welke het gaat worden 
). Morgen nacht moet ik weer.. en dan ben ik klaar (nou ja koninginnendag werken.. daarna heerlijk op vakantie!
)
)
. De Helium is een vastframe, die stond bij mij als optie op m'n lijstje.
.
ik kan de kleur van de hoepel, voorvork, frame en bekleding kiezen pfff en dan ook nog allemaal apart van elkaar!!
)
). Er zijn deze nacht 5 bevallingen zijn geweest, gelukkig (
) waren we te laat en hebben de schapen het allemaal zelf gedaan! Ondertussen wel nog een lam verplaatst naar de lammeren groep omdat het verstoten werd. Ook nog om 3 uur een stroomstoring gehad (heel fijn.. in het donker in een stal midden in de polder!
)
Klinkt wel alsof jullie een spannende nacht hebben gehad, haha.
) te kopen, omdat fietsen niet meer ging. Niet alleen vanwege pijn, maar ook vermoeidheid.
)
) gewerkt. ben nu echt helemaal gaar, heb overal blauwe plekken (hoe ik daar nou weer aan kom...?) morgen ga ik met de trein (met m'n hond natuurlijk) op vakantie (m'n familie is al vertrokken en pikt mij daar op omdat ik eerst nog moest werken).
en zo blijf ik toch in beweging. Ik heb ook een auto, dus voor iets verder weg pak ik de auto.
. Ben aardig bruin geworden 
) en daarom toch gekozen voor een scooter, als ik mijn rijbewijs heb dan wil ik een autotje en de scooter gaat dan waarschijnlijk de deur uit... Misschien komt er tegen die tijd wel een e-bike.. maar dat zie ik dan wel.