@ annick
Ja ik denk inderdaad ook wel dat ze een nieuwe voor mij moeten bestellen (hoop ik ook wel stiekem haha
).
Bijna een week voorbij, dus nog 2 tot 5 weken haha.. Volgende week eerst nog eens met m'n 'geweldige' leenrolstoel jeej 
Ik weet niet precies wat hij er mee bedoelde met de zit diepte, zal het vanzelf wel zien of hij die kan aanpassen ja of nee.
Die quickie neon staat toevallig wel op de welzorg site, ondanks dat het vanuit de gemeente geregeld denk ik dat het daar ook mee te maken heeft!
karuna@ Dankjewel voor de felicitatie! Goh hebben die stelten van mij toch nog eens een voordeel haha.
Ja die man van de welzorg vertelde inderdaad dat hoe meer de grote wielen naar voren worden gezet hoe sneller ik om zal gaan. Maar het is wel lichter rijden, hoef mijn schouders dus niet te ver naar achter te doen (wat bij mij heel belangrijk is aangezien er anders daar snel irritatie/ontsteking in komt)
Wow vanaf je 12e,, mag ik eigenlijk nog niet klagen
. Mag ik vragen hoe het komt dat jij in een rolstoel zit..?
Haha ideaal zo'n flyer meneer die je niet wil zien.. Maar ook erg frustrerend in het dagelijkse leven.. Tenminste zo lijkt mij.
Zal het onthouden van het gebedsgenezing haha! Het lijkt me nogsteeds heel raar als ik m'n rolstoel uit stap om iets te pakken (gelukkig kan mijn hondje dat ook voor me
, nu is het niet de bedoeling om er steeds maar in te blijven zitten hoor!)
@annick, en hoe rijd het nu moet je stoel en je handbike?
Ja het anti-kiepwieltje komt er op hoor!! Die man van de welzorg zag me rijden en vond dat wel een goed plan
. Daarnaast komt er nog een krukken houder op, de armleuningen blijven weg, en krijg van de 'spatborden' over mijn wiel en als jassenbeschermer.
Dat anti-kiepwieltje (krijg er maar ik
) kan ik ook heel makkelijk weg klappen (met een voet).
Kan geloven dat als je net je bike aangekoppeld heb je geen zin meer hebt om je stoel weer uit te klauteren om je anti-kiepwieltje weg te klappen 
Ik ga binnenkort bellen naar Barneveld (nou ja eerst een reva-center vinden
) om een afspraak te maken voor een reva-arts. Zou dat eerst doen hier in zeeland, maar de wachttijden waren verzot, dus dan maar daar 
@doerakje Kan dat kloppen dat jij ook een quickie hebt? (even snel tussen de efteling foto's gekeken
) vind het zeker geen lelijke stoel (misschien mede door het kleurtje!) die je hebt!
zal je tip over wat ik dan wel zal kunnen in m'n achterhoofd houden! dankjewel!
Ja als ik een nieuwe stoel krijg (dus besteld word) dan word hij groen!
. Anders grijs of grijs.
Inmiddels ben ik bezig aan mijn 2e examen, vandaar dat ik nog niet had gereageerd...
.
Ik loop nu in een schapenstal examen, met hele lieve lammetjes
daarnaast staan er nog koeien en paarden!
Het is ontzettend zwaar, gister lag ik om half 9 te slapen. Ook heb ik heel veel pijn, maar ik moet dit examen halen en dan ben ik klaar voor dit jaar!! heb een dubbele dosis medicamenten ingenomen, helaas heeft dit weinig effect gehad!
Wel heb ik het naar mijn zin, 3x per dag lammetjes de fles geven. 6 lammetjes te wereld geholpen (de eerste keer dat ik met m'n hand zo'n schaap in moest.. dat was zoo vies
!!).
Morgen moet ik weer werken, zondag niets en maandag weer werken, dinsdag examen, woensdag NACHT weer examen.. Gaat dus heel pittig worden..
Veder wel erg bruin geworden (nadat ik de schapen oliebol van m'n armen af had gehaald
) m'n armen en gezicht zien er goed uit.. de rest is nog niet zichtbaar (veel te erg daarvoor
)
Alvast fijne Pasen iedereen!!