Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nachtbrakers...
Hou het meestal een dag of 3 a 4 vol, dan val ik een x om 8 uur in slaap savonds en is het de volgende dag weer goed

om er bij de laatste keer toch maar uit te gaan, houd er dan wel rekening mee natuurlijk wanneer ik de wekker zet, maar op die manier word ik tenminste een beetje rustig wakker
maar het schijnt niet echt 'goed' te zijn hoor ik wel eens.
nachtbrakers ftw!
Maar dan nog kan ik op zaterdag avond pas om een uur of 12-1 slapen vaak dus dan is mn halve zondag al weg eer ik weer wakker ben
SimoneDV schreef:Opstaan is ook echt een ramp, ik krijg het zelfs voor elkaar mijn wekker uit te zetten, die 1,5 meter van mn voeteneinde vandaan staat, en dat ik het dan helemaal niet weet dat ik hem heb uitgezet, moet echt uit mn bed helemaal om erbij te komen.
Irritant is dat he?? En dan wakker worden 2u later zo van.. Neeee niet weer...
(aan het feit dat je dat ding in je slaap uitzet bedoel ik dan) SimoneDV schreef:Opstaan is ook echt een ramp, ik krijg het zelfs voor elkaar mijn wekker uit te zetten, die 1,5 meter van mn voeteneinde vandaan staat, en dat ik het dan helemaal niet weet dat ik hem heb uitgezet, moet echt uit mn bed helemaal om erbij te komen.

Magrathea schreef:SimoneDV schreef:Opstaan is ook echt een ramp, ik krijg het zelfs voor elkaar mijn wekker uit te zetten, die 1,5 meter van mn voeteneinde vandaan staat, en dat ik het dan helemaal niet weet dat ik hem heb uitgezet, moet echt uit mn bed helemaal om erbij te komen.Irritant is dat he?? En dan wakker worden 2u later zo van.. Neeee niet weer...
Je kan er ook gewoon echt helemaal niks aan doen(aan het feit dat je dat ding in je slaap uitzet bedoel ik dan)