De tandarts heeft er bij mij nog niks van gezegd, maar ik denk dat ie toch binnekort wel gaat zeggen dat ik ze moet laten trekken. Nou, mooi van niet dus, als ik zo hoor hoeveel pijn dat doet
__Nienke
Geplaatst: 08-04-11 15:33
Valt best mee hoor Dilan, de een heeft er meer last van dan de ander. Ikzelf had veel meer pijn toen ik ze nog had, dan van het eruit halen .
het eruit halen valt echt mee, het is alleen bij de ene ontsteekt het snel en bij de andere juist niet.ik zou het toch maar doen, als je straks een ontsteking erin krijgt dan heb je een groter probleem.
Na 3,5 uur nog steeds verdoofd gevoel, bovenkaak begin ik wel te voelen maar nog geen pijn...
Bojangles
Geplaatst: 08-04-11 16:55
Ik ben vanmiddag ook bij de kaakchirurg geweest Verdoving is bijna uitgewerkt en begint nu al heel erg pijn te doen..... Mocht niet werken de komende dagen, maar ik heb nog een lesklant staan morgen hier thuis, ze zeiden dat de pijn en zwelling overmorgen waarschijnlijk het ergste zou zijn.
bij mij was het echt een opluchting.. Ik zat bij de kaakchirurg en had ook van veel mensen gehoord dat het mega veel pijn deed. Ik zat in de stoel en heb totaal niets gevoeld.. Na de ingreep heb ik ook niets gevoelt.. De pijn was weg, ook niet gehad toen de verdoving uit gewerkt was ( ik ging slapen toen de verdoving er nog in zat en 4 uur later werd ik wakker zonder verdoving)..
29 april is de linker kant aan de beurt en ik ben nu niet zo bang als de vorige keer..
Ik heb net nog heel fanatiek lesgegeven, meer dan een uur gepraat en uitleg gedaan naar een aantal mensen, voel me ook prima, voel het wel wat maar niet erg (ja of dat gaat nog komen) Maar kan ook komen door de pijnstillers, haha!
Ow verstandskiezen en kaakchirurgen, praat me er niet van... Ik heb de ene kant al weg laten halen (een jaar geleden), maar het was echt verschirkkelijk. Ik had het 100% onderschat en zie zo erg op tegen de andere kant! Ik moet eigenlijk nodig een afspraak maken, maar ik durf niet meer...
Ik vond het ook redelijk tegenvallen, ze hadden bij mij ook niet verwacht dat er een ontsteking onderzat want ik heb er nooit last van gehad namelijk.... En dat maakte de behandeling extra pijnlijk, maar ik heb nu gelukkig alle verstandskiezen eruit nu!!
Hier weer een update, het is nu dag 3 en het pijngrens is iets minder als gister en zit ook kleine zwelling op mijn kaak. Ik gebruik nu nog steeds 2x per dag ibuproven en chloorhexine. Daarnaast ben ik alleen maar aan het koelen om die zwelling en onsteking tegenaan te gaan.
Hier hetzelfde, was vanochtend zelfs een beetje koortsig. Ik 3x per dag Ibuprofen 600mg en die chloorhexine is echt ik doe daarna gauw nog naspoelen met gewone mondwater
Ik moet donderdag de laatste 2 eruit laten halen. De vorige keer (8 weken geleden) had ik niet echt last. Direct in de auto gekoeld en thuis 15 min koelen, 15 min niet, 15 min koelen etc. En ik heb alle zakjes pijnstillers op gemaakt en 2 weken lang nog gespoeld met mondwater. Ik had verwacht dat het veel pijnlijker zou zijn, met name de verdoving. Alleen als ik 's morgens op stond had ik last van mijn kaken, het leek dan of er iemand op had geslagen. Maar na wat pijnstilling had ik nergens last meer van.
Ik heb voor de behandeling, in de wachtkamer wel 2 paracetamols geslikt.
Th0mas. Weet je zeker dat je nog mag koelen? Ik mocht dat echt alleen de eerste dag. De reden weet ik niet meer maar dat is mij toen nadrukkelijk verteld!
zo herkenbaar al deze verhalen ik heb er een paar jaar terug 1 uit laten halen en was echt als de dood, bij mij werken verdovingen niet zo erg snel, dus ik zat al aardig in de stress en heb met tranen op de eerste stoel mijn prikken plus 1 extra gehad, daarna gingen ze dan de kies eruit halen, dat viel allemaal wel mee. tot de verdoving uit ging werken..... helaas werd het na 3 dagen steeds dikker en was mijn hechting eruit gegaan, ook ging et "kloppen" gelukkig kon ik de dag daarna meteen terug,,, bleek dus een hele hoop rotzooi in dat gat te zitten, echt zeeer smerig, vervolgend hebben ze het schoon gespoten en kreeg ik zo'n spuitje mee naar huis om met een zoutoplossing te spoelen..
eigenlijk moet er nog 1 uit, maar mooi dat ik niet terug ga. van de tandarts mag tie blijven zitten dus ik vind et best haha.