Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik denk dat ik 5 à 6x in het jaar eens drink. Ik dronk voor het eerst op mijn 19e verjaardag, nooit behoefte aan gehad en nu nog niet 

knabbelgirl schreef:Je zegt het alsof daar wat mis mee is?Vind dat er best veel gedronken wordt door sommige hier
Met koninginnedag/avond staat ie hier altijd. Is 5 minuten van mijn huis en daar wordt ook belachelijk veel gedronken, maar iedereen doet doodleuk altijd mee. Zelfs mijn ouders, en hun vrienden, hun kinderen en onze vriend(inn)en
. knabbelgirl schreef:Vind dat er best veel gedronken wordt door sommige hier

Met uitgaan drink ik 5-10 drankjes. Ligt er een beetje aan waar ik uitga en wat ik drink. Als ik bier/wijn drink neem ik meer dan als ik sterke drank neem
En ik weet van mezelf ook wel dat ik op een stapavond in Groningen meer drink dan in Zwolle. Ook door de weeks drink ik 's avonds regelmatig wat! Ik denk dat ik in een gewone week wel al 10 drankjes kom

Vjestagirl schreef:Nooit. Ik ben straight edge, dus ik drink niet, ik rook niet, ik eet geen vlees, ik gebruik heel weinig tot geen cafeïne en ik let sinds kort ook heel erg op de E-nummers.
roken ook niet, koffie ook niet....
. ik drink ook rustig een week gewoon niet, maar aan de andere kant ook iedere dag wel...

Kristie schreef:Ik ben een gezelligheidsdrinker, zal dus nooit alleen drinken, maar onder het genot van goed gezelschap pimpel ik zo een flesje weg -of meer als het heel goed gezelschap is. ik drink ook rustig een week gewoon niet, maar aan de andere kant ook iedere dag wel...
) dan ben ik veel relaxter en toch nog wel wat gezelliger. Laatste keer drinken was afgelopen zondag in de kantine, de keer daarvoor is een maand geleden en dat was met wintersport. En de keer daarvoor is denk ik 2 maanden geweest. Als ik dan een keer drink dan drink ik ongeveer 5 bessen met ijs. Maar hoeveel dat per week is?