Thats_Me schreef:Hoe vaak was je, je haar op dit moment? Ook elke dag? Het is namelijk zo dat als je, je haar vaak vast het snel vet wordt. Het beste is 2x per week je haar te wassen als je echt dik haar hebt. Anders is zelfs 1x per week voldoende. Uiteraard kun je, je haar wel elke dag uitspoelen maar dan zonder iets van zeep of conditioner er in.
Als ik één keer per week mijn haar was kan ik er denk ik friet in bakken, zo vet is het dan. 
Waste eerst elke dag mijn haar, omdat ik echt een hekel heb aan vet haar, en mijn haar wordt ook snel vet. Zeker als mijn pony net iets te lang gegroeid is, want dan zit ik er natuurlijk veel aan.
Probeer mijn haar nu aan te leren
dat ik het om de dag was. De dag dat ik het niet was loop ik me er dan wel heel de dag aan te ergeren, omdat het slap, volumeloos en vies aanvoelt, maar het ziet er dan iig nog niet vet uit. Soms ziet mijn pony er wel wat vettig uit, en dan was ik alleen die onder de kraan. 
Als ik het onder de kraan uitspoel ziet het er bij mij ook niet minder vet uit daarna eigenlijk. Eerder vetter. 
Ik gebruik meestal shampoo van Andrélon. Eigenlijk altijd een andere. Merk nooit veel verschil tussen alle shampoo's en conditioners eigenlijk.