Seks gerelateerde vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:11

franka75 schreef:
je kan een soa sommige dus ook gewoon op een andere manier oplopen wij hebben dat aan de hand gehad gewoon door handcontact of besmette wc

Ik dacht dat dat een fabel was, dat je een soa kon krijgen van een besmette wc...
Edit: Op internet staat ook dat je een soa alleen krijgt door sexuele handelingen. In ieder geval niet door handcontact of een besmette wc.

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:54

Wat een antwoorden komen er allemaal voorbij.....

een soa kan, maar niet via de wc bril.
herpes lijkt me sterk aangezien je dan ook blaasjes moet hebben als het actief is. En dat had je wel gemerkt.
Aangezien je zowel met als zonder condoom last hebt, lijkt een latex of sperma allergie uitgesloten.
Een inwendige candida is nog steeds een optie.
Daarnaast kan het ook de gebruikte 'techniek' zijn.
Ook andere bacterien kunnen klachten veroorzaken, maar meestal veranderd dan ook de afscheiding.

Een beetje huisarts zal een kweekje voor bacterien en schimmels doen in combinatie met een SOA test.
Afhankelijk van leeftijd en klachten zullen ze misschien ook nog een baarmoederhals onderzoek doen (ook een uitstrijkje)

Je urine laten nakijken kan ook geen kwaad.

Let op je ontspanning (vaak als het een keer zeer heeft gedaan, zijn wij dames geneigd aan te spannen) tijdens de sex, plas altijd goed uit,
inderdaad geen lactacyd of dat soort prutselspul. En indien klachten niet herleidbaar zijn bij de huisarts gewoon een verwijzing naar de Gyn vragen.

Succes

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:10

Kuggur schreef:
Lepeltje schreef:
Inderdaad eerst goed laten helen. :P
En vaak ligt het aan de hygiene van je kerel, dat hoeft echt niet te betekenen dat ie niet elke dag zijn bacteriestaaf wast, bij sommige mannen heb je er gewoon sneller last van dan bij anderen. Dan is het eigenlijk het beste als ie zijn zaakje goed bijgeknipt/kaal houdt, en ook hij na de seks zijn bacteriestaaf schoonmaakt. Vooral als je het meer dan eens per dag doet. :P

Hoe noem jij eigenlijk je vagina, "schimmelput"...?

_O- Wel creatief. :P Paarse penis eter. :?

Royal92

Re: Seks gerelateerde vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:11

En wat zei je HA ?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:32

An_J schreef:
Wat een antwoorden komen er allemaal voorbij.....

een soa kan, maar niet via de wc bril.
herpes lijkt me sterk aangezien je dan ook blaasjes moet hebben als het actief is. En dat had je wel gemerkt.
Aangezien je zowel met als zonder condoom last hebt, lijkt een latex of sperma allergie uitgesloten.
Een inwendige candida is nog steeds een optie.
Daarnaast kan het ook de gebruikte 'techniek' zijn.
Ook andere bacterien kunnen klachten veroorzaken, maar meestal veranderd dan ook de afscheiding.

Een beetje huisarts zal een kweekje voor bacterien en schimmels doen in combinatie met een SOA test.
Afhankelijk van leeftijd en klachten zullen ze misschien ook nog een baarmoederhals onderzoek doen (ook een uitstrijkje)

Je urine laten nakijken kan ook geen kwaad.

Let op je ontspanning (vaak als het een keer zeer heeft gedaan, zijn wij dames geneigd aan te spannen) tijdens de sex, plas altijd goed uit,
inderdaad geen lactacyd of dat soort prutselspul. En indien klachten niet herleidbaar zijn bij de huisarts gewoon een verwijzing naar de Gyn vragen.

Succes

Geen lactacyd gebruiken? Hoezo niet? Dit is juist om een goede PH waarde te hebben. En je moet het daar beneden toch ook wassen en schoonhouden net zoals de rest van je lijf.
Ik ben schimmelgevoelig (overal op m'n lijf trouwens ;) ) en met lactacyd heb ik er stukken minder last van.

Ik ben ook benieuwd wat je HA zei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:37

franka75 schreef:
je kan een soa sommige dus ook gewoon op een andere manier oplopen wij hebben dat aan de hand gehad gewoon door handcontact of besmette wc

Handcontact :') Besmette wc :')
Volgens mij ben jij ooit bedrogen :')

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:52

@ bo0tjeee, Lactacyt is echt troep, dat verruineerd het natuurlijke milieu daar beneden (oa pH waarde). Over het algemeen zorgt het juist voor problemen als schimmelinfecties

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:46

ik gebruikte ook lactacyd en kreeg alleen maar schimmelinfecties ervan. sinds ik het niet meer gebruik ben ik ook schimmelvrij, haha klinkt lekker :P

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:50

Nou bij mij is het dus juist andersom. En m'n HA raadde het me ook aan :)