Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bloempjess schreef:Dit masker helpt GEWELDIG tegen meeeters (maar ook tegen andere onzuiverheden)
Van Montagne Jeunesse
Echt een aanrader! Ook niet duur ook
Erop smeren, 15 minuutjes wachten, eraf en dan geen enkele mee eter meer te vinden!
(Bij mij helpt het althans HEEL goed)
wiebke schreef:sow... als het net uit de magnatron komt is het echt TE heetgoedje zit nu op mijn neus, en is bijijna droog. Lijkt alsof mijn neus in het gips zit.. word echt hard zeg maar...
okeey daar gaat ie *pulkt aan de melk-gelatine-strip*
tip 1: smeer het niet teveel onder je neus als je daar van die schattige dons haartjes hebt zitten.. die komen er ook mee uit *tranen in ogen*
tip 2: houd een zakdoek bij de hand.. van dat gepulk aan mijn neus wat niet echt lekker is ga ik ontsettend niesen
tip 3: smeer het er echt dik op, heb ondervonden dat als het er te dun af is het het er niet af kan pulken.
tip 4: zorg dat je nagels hebt.. anders word het ook erg lastig denk ik
*gaat poging twee wagen*
AHAAAAA je kan het goedje gewoon weer in de magnatron doen! Dan word het weer vloeibaarNu laat ik het eerst wat dikker worden... zodat ik het er dikker op kan smeren. Hm.. het lijkt nu wel verdacht veel op iets anders.
![]()
ook als ik het er dikker op smeer krijg ik het er niet in een keer vanaf.. misschien doe ik iets
verkeers? Heb nu wel een prachtig rood neusje...

?