Je ziet kwaaltjes van jezelf altijd 5 keer zo erg als dat anderen het zien (als ze het al zien..) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je ziet kwaaltjes van jezelf altijd 5 keer zo erg als dat anderen het zien (als ze het al zien..)
amyve schreef:Op mijn school ben ik de enige voor zover ik gezien heb :=
Meisje op mijn werk heeft ook x-benen, had het direct opgemerkt..

bij de podotherapeut, zo heet het dacht ik.Kaspar schreef:Maar als je toch al volwassen bent zullen je benen nooit meer in de juiste stand groeien of zie ik dat verkeerd?
Is x-benen ook gerelateerd aan paardrijden?
Maak er zelf ook grapjes over en merk dat mensen het dan sneller normaal vinden. Het is voor hun dan vaak ook niet leuk meer om er grapjes over te maken. Beetje zelfspot is goed
Pasterza schreef:Ik heb ook x-benen en bij het lopen knallen mijn knieën steeds tegen elkaar wat zeer pijnlijk is. Daardoor loop ik steeds meer met het gewicht op de buitenkant van mijn voeten zodat mijn knieën niet zo tegen elkaar komen maar nu krijg ik last van mijn voeten en enkels. Schiet ook niet op zo![]()
Daarbij ben ik best wel dun waardoor het best goed te zien is wanneer ik loop, vooral in paardrijbroek.
krijg best last aan mijn voeten etc.. Moet dringend eens steunzolen op maat laten maken ofzo
'Maar kan er dus eerder mee lachen

Heb me er alleen nooit druk om kunnen maken, verbaast me dat het je onzeker maakt!
en paardrijder heeft vaak x benen doordat wij onze knieen meer tegen het zadel een leggen en dus andere spieren gebruiken