Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennasilver schreef:Bij de eerste zwangerschap 9 kilo aangekomen na de bevalling binnen 1 maand op de oude gewicht
De tweede zwangerschap 11 kilo aangekomen binnen 2 maanden weer op oud gewicht
en de derde zwangerschap ook 11 kilo aangekomen en 2 a 3 maanden minder dan oude gewicht. Ik heb altijd rond de 47-50 kilo gewogen
Bij mij is niet te zien dat ik 3 kinderen heb gebaard( behalve als ik me uitkleed) heb geen buikje niks.
Gewoon gezond eten tijdens de zwangerschap en niet elke keer toegeven een de vreetbuien.
Van extra fruit en groente kom je geen kilo's aan. En als je zwanger bent hoef je niet voor 2 te eten!!!
Om op je startgewicht te komen zonder te lijnen doet borstvoeding wonderen.
blokje schreef:Ik ben de eerste 4 maand van mijn zwangerschap 9 kilo afgevallen (niet leuk was enorm ziek, ziekenhuis gelegen etc. Was liever aangekomen). Nu ben ik bijna 38 weken en 8,5 kilo in totaal aangekomen. Mag dus echt niet klagenHeb trouwens wel een enorme toeter
Nell_ schreef:Ik probeer niet toe te geven aan het vele honger hebben. Maar ik wordt misselijk als ik niks eet. Maar tot nu toe pas 1,5 kilo aangekomen. Woog rond de 55/56. Nu dus 57.
Zonnetje81 schreef:Wow Pashon dat is een verschil bij de een niks en bij de ander 40. Had je bij de 2e die verslaving niet?
Na de bevalling woog ik op 5 dagen weer 58 kg. Bij no 2 ben ik van 63 kg maar 80 kg gegaan en ook dat was er zo af kort na de bevalling woog ik weer 58 kg. moet er wel bij zeggen dat ik suikerziekte heb (al ver voor mijn bevalling) mijn internist vond altijd dat ik veeeeel te weinig woog ben nu aangekomen op een 68 kg en voel me er prima bij. Echter heb ik wel een hele slappe buik er aan overgehouden maar ja met 2 kids van ieder 4 kg mag dat ook wel hoor.( en ben ook geen 20 meer he)
. Ik ben dus ook al 2 jaar niet naar een zwembad geweest omdat ik me suf schaam voor mijn rotbuik, die ook nog eens helemaal is versierd met striae. Ben van maat 40 (normaal bij mijn lengte en lichaamsbouw) naar maat 46 gegaan. Nu sinds een tijdje dan gelukkig weer maat 44, maar het is geen pretje. Zwanger? Nee, voor mij nooit meer
Lynn_Nikita schreef:wat betreft die vreetbuien
Ik ben 23 kg bijgekomen en heb echt niks geks gegeten, of meer dan normaal