ik weet niet hoe ik het moet zeggen en dan begint ze weer je beetje onzin want je doet genoeg en dat je het leven niet meer ziet zitten is ook onzin!
Ik durf het echt niet aan !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ietjelover schreef:ik wil de hele tijd tegen mijn moeder zeggen dat ik denk dat ik dit heb en naar de HA moet maar kan het gewoon echt niet
ik weet niet hoe ik het moet zeggen en dan begint ze weer je beetje onzin want je doet genoeg en dat je het leven niet meer ziet zitten is ook onzin!
Ik durf het echt niet aan !
Tozalin schreef:Hij heeft inmiddels zijn excuses wel aangeboden. Omdat we allebei werken is de hypotheek van ons nieuwe appartement wel te betalen, maar als hij het alleen moet opbrengen houd hij geen geld meer over. Hij zei ook zo van, dat ga ik dus niet in mn eentje betalen. Dan moet ik mn hobbies opgeven en dan doe ik niet, dan moeten we het huis maar verkopen.... hij was echt pissed![]()
Dus ik hoop dat ik snel weer de oude ben, dat ik in ieder geval wat geld in het laatje kan brengen. Want als ik te lang zonder inkomen zit wordt het heel lastig. We hebben geluk dat we nu allebei nog thuis wonen...
bobomelo schreef:verder gaat ie aardig vandaag, mijn moeder is vandaag thuisgekomen vanuit het verpleegtehuis, heb 2 uur in hun huis gewacht zo na het werken....en kan je zeggen, was bekaf toen ik om 15uur thuis was! dus nu net even een uurtje liggen pitten!
mijn hoofd is gelukkig weer wat rustiger dan vorige week!
crazyshar schreef:hier gaat het wel redelijk heb gisteren vandaag en morgen middag vrij, om te gaan solliciteren enzo, heb gisteren mijn 4e weigering binnen yay.
pff het waren echt 4banen waarvan ik echt dacht dat ze niet zo moeilijk waren en dat ik daar het meeste kans op zou hebben om er aan de slag te kunnen, helaas.
nu hopen dat ik snel wat van die andere baan wat hoor, dat lijkt me echt super. maar ik wil ook niet te enthousiast zijn, stel dat ik ook afgewezen wordt dan heb ik weer een mega domper in mijn systeem zitten, pff moeilijk hoor.
verder heb ik gisteren avond nog naar de acupuntuur/ therapeut geweest, was ook zwaar en heftig! ze heeft me op zoveel punten geprikt en op aangesproken die zo juist zijn en die zoveel dingen die ik met wilskracht heb geblokkeerd enzo die heeft ze gisteren los gezet, dus ze heeft lichamelijk mijn wil gebroken om los te laten terwijl ik al jaren onbewust alles dus vast hou, dat zie je dan terug in mijn lichaam maar ook in mijn manier van doen en denken, dus dan kun je nagaan wat er allemaal los komt en wat voor emoties je dan allemaal over je heen krijgt in 1 klap.
heb daardoor vanacht ook niet super geslapen omdat het gewoon zo in me loopt te spoelen (kan het niet anders uit leggen, net water in een emmer die aan het rond klotsen is en af en toe over de rand heen gaat of bijna , snap je? ) en te malen.
ietjelover schreef:Crazyshar: zo heb ik het ook bij mijn vriend gedaan maar dan via sms.
Ik kan het ook zo niet vertellen want zit al meteen te huilen,
ik zal eens even gaan praten met mijn vriend.
bobomelo schreef:ik ben weer wat fitter!
en wat betreft evt het gesprek morgen, maak me er nu indd niet meer druk om! of een heel "algemeen"gesprek, en als het heftiger wordt dat ik dan gewoon afkap en zeg: sorry, straks nog een serieus gesprek waar ik liever mijn energie voor bewaar! oid....
wel gek, als ik terugkijk, vorige week maakte ik me er zoooo druk om, druk in mijn hoofd met gesprekken al te voeren die er nog niet eens zijn, en de laatste paar dagen: ach, we zien wel! niet te diep op in gaan, mijn hoofdpunten noemen, en maar zien hoe het verloopt!
ietjelover schreef:Nog even een vraagje hier,
wat zijn de gevaren van het rondlopen met een burnout zonder dat je ermee naar de dokter gaat?
bobomelo schreef:klinkt goed ietjelover!
en kracht verlies, nou datkan je wel zeggen ja! maar je algehele conditie dendert achteruit als je geestelijk even "out of order"bent!
Polivy schreef:Weet je trouwens wat ik ook merk: sinds het dus niet goed met me gaat is mijn handschrift ook heel erg achteruit gegaan. Ik heb de 'energie' (kan het niet anders uitleggen) niet om netjes te schrijven. Ik heb altijd een echt meisjeshandschrift. Nu zijn het wat golfjes en bijna onleesbaar. Best mafIemand hier die dat herkent, of is dat typisch een trekje van mij