Die regel van jou is ook een goede lovelucydan

Phormicola, leuke woordspeling zo op bokt, met dat fietsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Wat ik me trouwens wel afvraag, ik eet elke dag als lunch een bakje Special K met sojamelk.
Ik vraag me af hoe gezond Special K nu echt is. Het vult wel goed. Alleen ben ik bang dat k het daarmee helemaal verkeerd doe.
_Tara_ schreef:Zo te horen beweeg je al een heleboel toch Luna! Vaak helpt het meer om je beweging in je dagelijks leven in te bouwen dan jezelf verplicht naar de sportschool te sturen.
phormicola schreef:Dingen als groenten, vlees, vis, noten, kaas (volvet en met mate) etc zijn gewoon gezond, daar hoef je verder niet bij na te denken.
Als je grootmoeder het niet kon maken in haar eigen keuken, dan zou ik 't niet eten. (zo zou ze nooit olijfolie hebben gemaakt, maar boter is makkelijk zelf te maken, margarine daarentegen weer niet).
Lidewijke schreef:Wist niet dat die boeken van Sonja Kimpen zo goed waren? Toen ze op tv was vond ik haar een irritant wijf dus leek het me niks
tantjeuh schreef:Lidewijke schreef:Wist niet dat die boeken van Sonja Kimpen zo goed waren? Toen ze op tv was vond ik haar een irritant wijf dus leek het me niks
. Ik ben niet zo'n fan van echte dieeten, maar de boeken van Sonja Kimpen vond ik wel erg interessant. Op tv was ik ook totaal géén fan van't mens, hoe hyperactief en over the top kan je gaan
. Maar de boeken zijn wel goed, zoals ik al zei, omdat ze zich echt richt op een 'back to basic'-logica en naar gewoon gezonde voeding (ipv de dieeten waarbij je volledige voedingsgroepen moet schrappen bv).