Volgens mij moet je gewoon back to basics kwa eten als je goed wilt eten. Brood, groente, fruit, noten, yoghurt. Geen zakjes, geen "gemaakte" dingen enz.Die regel van jou is ook een goede lovelucydan
Vind het sowieso altijd mooi/goed om te zien dat steeds meer mensen zich bewust worden van voeding en dan vooral al de chemische meuk die er tegenwoordig in zit. Aspartaam word je inderdaad eerder dik van dan dun
E-nummers worden maar overal in gestopt. Als al die dingen goed voor ons waren, waarom worden we dan massaal dikker en zieker en allergischer en weet ik 't wat? Ik eet zelf sowieso geen aspartaam of E621 (waar je ook nog op moet letten want dat heeft weer verschillende namen) meer. E621 zit ook in chips, dus dat scheelt alweer
Niet dat ik overigens af wil vallen, gaat mij puur om gezond eten waarbij ik zo nu en dan zeker wel chocola/pizza/patat eet.Phormicola, leuke woordspeling zo op bokt, met dat fietsen

Je lichaam went eraan. Ik kan nu 9 uur lang lopen, sjouwen en doen zonder te eten.