Rens_ke schreef:Hebbesje schreef:(maar laten we het maar niet over infuus prikken hebben)
Breek me dek niet open, nee! Maar ook hiervoor hebben ze gelukkig verdovingspleisters! Die gebruiken ze bij kinderen om de huid gevoelloos te maken zodat het zetten van een infuusnaaldje weinig tot geen pijn doet.
Echter ben ik 21, en dus geen kind meer.. hihi.(nouja, voor de wet dan
)
Nou ja, ook een infuusnaald prikken valt toch best nog wel mee! Het is een een prik die je wel voelt maar als hij eenmaal zit heb je er ook geen last meer van. Tenzij je hand daarna tegen van alles gaan gaat stoten
maar daar hebben ze ook weer speciale balkjes voor enzo.Tot nu toe heb ik eigenlijk nog weinig vervelende prikken gehad. De enigste waar ik een beetje bang voor was, was de ruggeprik. Alleen die voel je dus echt totaal niet.
)
(nouja, voor de wet dan
)
(maar het ging daar zo ouderwets haha) en de laatste keer was het hier ook niet helemaal feilloos gegaan. Maar meer dan een blauwe plek een arm met spierpijn heb ik er niet aan overgehad. Van het prikken zelf had ik geen last overigens, maar daarna. Ach, het is soms wat vervelend, maar niet pijnlijk ofzo

Bleek de naald door de ader heen te zijn gegaan. Wasniefijn. Maar de andere keren merkte ik er niets van. En dan tappen ze dus een halve liter bloed af
bedankt voor de reacties ik ga ze nu even snel door lezen!!