Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze pluizig nu ook meer. Zucht... Ik gebruik trouwens alleen maar SYOSS

Heb nu John Frieda shampoo gekocht. Hoop dat die beter is.
Nog lang niet zoveel als ik had, en heb ook een stuk minder haar. Maar we zijn op de goede weg. Heb alleen wel heel erg het idee dat het zo weer uit gaat zakken, het is niet heel stevig ofzo.

Hoe oud ben je nu?
Je haar wordt beïnvloedt door de hormoonspiegel en daar is niet veel aan te doen...
Ik föhn mijn haar tegenwoordig met een diffuser en daar krijg ik nog aardig wat krullen mee, misschien dat jij daar ook wat mee kan 
Ik vind de wat grovere slag die ik nu heb (ongeveer zoals jij hierboven) trouwens makkelijker in de omgang dan de pijpenkrullen die ik eerder had
Staat lekker nonchalant
Maar het zou inderdaad best kunnen zijn dat het nu nog komt. 
) trouwens ook wel een hele mooie bos krullen zeg. En bedankt voor het compliment trouwens. 

Ik zou daar echt niet zoveel geld in steken nee 
Lichamelijk kan er nog vanalles spelen 

' Ik denk niet dat je er dus nog iets aan kan doen.
Ankie2011 schreef:Of je nu krullen hebt of stijl haar, zo te zien ben je gewoon een prachtige meid! Lekker trots zijn op je mooie bos haren, of er nu wel geen krul in zit, menig mens is jaloers op jouw haar!

Jaimyliefje schreef:Nuvaring zit gewoon (bijna) evenveel hormonen in als in de pil. Als je een vaste vriend hebt valt het op zich wel aan te raden, maar anders is het echt kúúúúút!! Althans, als je wel een sexleven hebt ondanks het ontbreken van een relatie...
Dan moet je namelijk aan die jongens uit gaan leggen wat het is.. En dat ding eruit halen omdat ze er evt. last van hebben is echt dodelijk genant als ze niet precies weten wat het inhoudt..
Bijwerkingen bij de nuvaring zijn wel iets minder omdat er een constante toevoer is van hormonen, en niet zoals bij de pil één keer per dag een hormonenbom!
) spreekt enkel Frans, dus dat uitleggen wordt 'm niet.
Zeker mensen met krullen kunnen verschillende fases van krullen hebben vinurr schreef:Jaimyliefje schreef:Nuvaring zit gewoon (bijna) evenveel hormonen in als in de pil. Als je een vaste vriend hebt valt het op zich wel aan te raden, maar anders is het echt kúúúúút!! Althans, als je wel een sexleven hebt ondanks het ontbreken van een relatie...
Dan moet je namelijk aan die jongens uit gaan leggen wat het is.. En dat ding eruit halen omdat ze er evt. last van hebben is echt dodelijk genant als ze niet precies weten wat het inhoudt..
Bijwerkingen bij de nuvaring zijn wel iets minder omdat er een constante toevoer is van hormonen, en niet zoals bij de pil één keer per dag een hormonenbom!
Hahaha oke gaan we niet doen dan. Geen vaste vriend, en de jongen waar ik nu mee euh.. ga () spreekt enkel Frans, dus dat uitleggen wordt 'm niet.
Toch maar eens verder informeren bij de dokter dan.