Ervaringen Lactacyd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Ervaringen Lactacyd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:28

Gewoon die mooie aandoen als je vriend het kan zien... de rest van de tijd de lelijke dragen.. doe ik ook :')

Eleionomae

Naamloos1 schreef:
nou mn ondergoedla eens bestudeerd: de 'lelijkere' zijn 95% katoen.. en de mooie zijn 95% polyamide... is dat syntetisch? :P

jups :j

de lelijke zijn idd vrijwel altijd katoen :P
Slaap trouwens snachts op aanraden van mijn dokter ook zonder ondergoed, kan best een pyjama broek aantrekken, maar dan 'lucht' het allemaal nog wat beter door zoals ze zelf zei met een enorme grijns hahaha. Moet wel zeggen dat ik door de combi niet te strakke broeken als ik lang moet zitten (want ook broeien) katoenen ondergoed en slapen zonder ondergoed er voor gezorgd heeft dat het daar bij mij down under een stuk beter blijft :j

toverpaardje

Ja die polyamide zijn van plastic ;)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 22:30

leggings zijn ook fout dus gok ik?

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:31

Eleionomae schreef:
Naamloos1 schreef:
nou mn ondergoedla eens bestudeerd: de 'lelijkere' zijn 95% katoen.. en de mooie zijn 95% polyamide... is dat syntetisch? :P

Slaap trouwens snachts op aanraden van mijn dokter ook zonder ondergoed, kan best een pyjama broek aantrekken, maar dan 'lucht' het allemaal nog wat beter door zoals ze zelf zei met een enorme grijns hahaha. Moet wel zeggen dat ik door de combi niet te strakke broeken als ik lang moet zitten (want ook broeien) katoenen ondergoed en slapen zonder ondergoed er voor gezorgd heeft dat het daar bij mij down under een stuk beter blijft :j

Ja balen he, dat die mooie nou nooit eens van katoen zijn! :D
Slaap idd ook zoveel mogelijk zonder ondergoed, en ik moet zeggen, voor mij werkt wat jij omschrijft ook echt het beste! en dan af en toe als we eens uit gaan een sexy niemendalletje voor de leuk

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:31

Naamloos1 schreef:
leggings zijn ook fout dus gok ik?

ik draag wel veel leggings, maar dan wel de leggings die het meest katoen bevatten :j leggings gaan beter dan panty's want die zijn weer meer syntetisch haha.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:32

fanci_mike schreef:
Eleionomae schreef:

Ja balen he, dat die mooie nou nooit eens van katoen zijn! :D
Slaap idd ook zoveel mogelijk zonder ondergoed, en ik moet zeggen, voor mij werkt wat jij omschrijft ook echt het beste! en dan af en toe als we eens uit gaan een sexy niemendalletje voor de leuk

ja, maar dan blijft het toch ook spannend toch? :))

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:33

:D :j en dan ook nog regelmatig iets nieuws willen aanschaffen... }>

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:35

moet kunnen :j

oja en je ondergoed regelmatig goed heet wassen :j (en ik koop sowieso 1x per jaar een nieuwe set katoenen ondergoed en dan gaat het oude zo de prullebak in)

En nu ga ik lekker slapen!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 22:40

haha ja ik ook.. ik lees het morgen wel allemaal weer :)

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:42

Anekdootje, Napoleon stuurde iemand vooruit om te zorgen dat zijn vrouwen zich
niet meer wasten down under omdat hij dat lekker vond :D

Lieveranders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:43

ah nee toch.. bah.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 09:43

Ook geen inlegkruisjes / maandverbandjes meer dragen tussen je menstruaties in.. Dat broeit ook als een malle :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 12:59

lisa_pluisje schreef:
Anekdootje, Napoleon stuurde iemand vooruit om te zorgen dat zijn vrouwen zich
niet meer wasten down under omdat hij dat lekker vond :D

nou lekker dan :P

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:04

Ik gebruik het iedere keer dat ik me was. En gebruik nu het kleine flesje wasemulsie en deze gaat al mee vanaf Augustus!

Ik zelf heb het idee dat het dan een stuk frisser is! :j

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:22

Het is heel normaal hoor als je aan het eind van de dag niet meer naar bloemetjes ruikt.
Ik ken dat uber frisse gevoel na het gebruik van een wasemulsie, maar als het down under gezond bij je is, is goed wassen met water echt voldoende!
Ja, tenzij het natuurlijk echt doordringende stank is maar die indruk krijg ik niet uit je OP. Dan zit er iets niet goed natuurlijk.
Ik gebruik zelf geen was emulsies (wel geprobeerd dus), maar ik heb wel altijd zo'n verfrissingsdoekje in mijn tas (just in case).
Als je dat geurtje echt vervelend vind, is het misschien een idee om het een keertje extra met water te wassen?
Ik denk niet dat daadwerkelijk langer fris zal blijven als je een Lactacyd-achtig middel gebruikt. En dat belooft Lactacyd ook niet:
Citaat:
Het ondersteunt de natuurlijke bescherming van de vagina.

Maar het is natuurlijk heel persoonlijk. En de mijne heeft er persoonlijk geen behoefte aan. :D