Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naamloos1 schreef:nou mn ondergoedla eens bestudeerd: de 'lelijkere' zijn 95% katoen.. en de mooie zijn 95% polyamide... is dat syntetisch?

Eleionomae schreef:Naamloos1 schreef:nou mn ondergoedla eens bestudeerd: de 'lelijkere' zijn 95% katoen.. en de mooie zijn 95% polyamide... is dat syntetisch?
jups
de lelijke zijn idd vrijwel altijd katoen
Slaap trouwens snachts op aanraden van mijn dokter ook zonder ondergoed, kan best een pyjama broek aantrekken, maar dan 'lucht' het allemaal nog wat beter door zoals ze zelf zei met een enorme grijns hahaha. Moet wel zeggen dat ik door de combi niet te strakke broeken als ik lang moet zitten (want ook broeien) katoenen ondergoed en slapen zonder ondergoed er voor gezorgd heeft dat het daar bij mij down under een stuk beter blijft
fanci_mike schreef:Eleionomae schreef:
jups
de lelijke zijn idd vrijwel altijd katoen
Slaap trouwens snachts op aanraden van mijn dokter ook zonder ondergoed, kan best een pyjama broek aantrekken, maar dan 'lucht' het allemaal nog wat beter door zoals ze zelf zei met een enorme grijns hahaha. Moet wel zeggen dat ik door de combi niet te strakke broeken als ik lang moet zitten (want ook broeien) katoenen ondergoed en slapen zonder ondergoed er voor gezorgd heeft dat het daar bij mij down under een stuk beter blijft
Ja balen he, dat die mooie nou nooit eens van katoen zijn!![]()
Slaap idd ook zoveel mogelijk zonder ondergoed, en ik moet zeggen, voor mij werkt wat jij omschrijft ook echt het beste! en dan af en toe als we eens uit gaan een sexy niemendalletje voor de leuk

en dan ook nog regelmatig iets nieuws willen aanschaffen...
Citaat:Het ondersteunt de natuurlijke bescherming van de vagina.