Epileren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:31

Magnummm schreef:
Waarom mauwt iedereen over dat epileren zo'n pijn doet..? :+ Ik heb nooit ergens last van. Ik epileer mijn oksel ook af en toe, want dan kan ik langer door zonder te ontharen.. Nooit problemen mee. En daarna altijd sowieso ook nog even met het scheermesje erover heen, voor de zekerheid ;)

Ik heb met epileren ook geen last, ik doe het gewoon in bad :), misschien scheelt dat, maar ik heb ook niet zoveel last met wenkbrauwen ofzo.

CaileyS

Re: Epileren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 21:28

Bedankt voor alle reacties. Top!
Ik heb gister niet heel veel geshopt. Wel een leuk driekwartshirtje.
Morgen de rest. ;)
Ik heb het nog niet verteld.
Ik ga eerst zelf scheermesjes kopen en zelf proberen.
Het enige nadeel is dat ik het dan zelf moet betalen.
Maar ik wil dus die scheermesjes met zeep dr aan kopen, maar dan heb je toch geen scheerschuim meer nodig of ben ik nou zo dom?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:30

Nee, dan heb je in feite geen scheerschuim nodig. Maar best wel doen onder de douche of in bad he,
zodat je oksels nat zijn :) Succes ermee

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 11:10

Oke bedankt.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 15:52

Magnummm schreef:
Waarom mauwt iedereen over dat epileren zo'n pijn doet..? :+ Ik heb nooit ergens last van. Ik epileer mijn oksel ook af en toe, want dan kan ik langer door zonder te ontharen.. Nooit problemen mee. En daarna altijd sowieso ook nog even met het scheermesje erover heen, voor de zekerheid ;)

Enne, ik heb het nog NOOOOOIT met mijn ma over scheren/ontharen gehad. En ik ben 18. Scheer nu al zeker 5 of 6 jaar en nog nooit met moeders over gehad. Tuurlijk 'weet' ze wel dat ik het doe, is normaal ook toch. Maar ik regel zelf mijn zaakjes wel. Zelf mesjes halen. En scheerschuim, ik gebruik mannenscheerschuim, vind ik fijner. Dus pak gewoon die van mijn pa en broer. ;)

Het verschilt ontzettend per persoon. Sommige mensen hun haartjes zijn heel dik, zitten diep onder de huid en hierdoor zitten ze stevig vast. Zoals bij mij, en dan doet epileren goed zeer! Andere mensen hebben dunnere haartjes, die wat losser zitten en daardoor doet het minder pijn.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 15:57

CaileyS schreef:
Oke bedankt.

Heb je ze al gekocht?

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 16:04

Nee ik heb ze nog niet gekocht.
Nog geen moed verzamelt.
En het is koud dus ik kan toch nog niet in korte shirtjes lopen! :D